18 martie 2009

:((

Dupa doar doua zile.
Si are 6 ani jumate, ar trebui sa fie "imunizata".
Nu se simte prea rau, dar tot are nasu infundat si toata noaptea s-a sucit si s-a foit.

Sa ne intelegem: nu e un copil bolnavicios. Daca nu merge la gradinita nu se imbolnaveste niciodata! Pana la 3 ani a racit de 2 ori si i-a trecut cu ceaiuri si sirop din muguri de pin.
Mai mult ca sigur ca gradinita asta in particular e un focar de boli, eu n-am mai auzit de copilas atat de mare care sa se imbolnaveasca la gradinita. Imi vine sa sterg pe jos cu toate madamele alea de-acolo :(
pe de alta parte, poate gresesc eu undeva.
In tratamentele de stimulare a imunitatii nu cred.
Poate la alimentatie sa mai lucram.
Poate din cauza ca anu asta n-a schiat decat o zi.
Poate din cauza doctoratului meu .
Poate, cum mi se sopteste peste umar, din cauza alaptatului ("ti-am zis eu ca trebuie sa-l intarci si sa merg eu cu amandoi la munte!! Acu, cu tot alaptatul o sa ia si el raceala! la ce ii foloseste?" )

Cu alte cuvinte, sunt iarasi terminata. Si trezita de la 5.30.

...sa-l intarc? ar fi total impotriva vointei mele si impotriva vointei lui, insa per total a devenit blocant pt bunul mers al familiei alaptatul.
:(((

35 de comentarii:

  1. alaptatul da imunitate mai ales in privinta bolilor de stomac, din cate am observat. e bun insa pentru psihicul copilului, mai mult decat pentru fizic. in rest, sa traiasca tratamentele de intarire a imunitatii! (in care tu nu crezi).

    apoi, nu uita, cand e unul raceste mai rar. cand sunt doi, iau unul de la altul, la infinit.

    iar gradinitele particulare, iarasi din cate am auzit, primesc mai multi copii bolnavi decat cele de stat. pentru ca, ai ghicit, e o problema de bani. si unde sunt mai multi copii bolnavi, e, simplu, mai multa boala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. boli de stomac...Sofia a facut prima entero la 2 ani si 5 luni, si nici macar nu a vomitat.
    Gh la 6 luni si 3 saptamani prima, si la un an una nasoala rau de tot, aia pe care a facut-o tot litoralul.
    Adevaru e ca daca nu era alaptat ajungea la spital pe perfuzii, asa, nu s-a deshidratat, i-a trecut cu ceai de menta, smecta si regim.

    stat versus particulara...n-am intalnit diferente printre prietenii cu copii. Parintii mega ocupati care-si depoziteaza copilasii muciosi sunt aceiasi si la gradi de stat, si la private :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca din contra la o gradi particulara ar trebui sa poti tu presa putin directoarea in legatura cu primitul copilasilor bolnaviori .In fond regulamentul este de partea ta nu a parintilor care isi duc si copiii bolnavi la gradi.
    Adica de ce sa-i fie teama doamnei directoare ca pierde banii de la ei si sa nu-i fie teama ca ii pierde de la tine?Eventual mai cauta doua trei mamici cu care sa discuti problema.
    Despre imunitate si eu cred ca macesele si echinaceeA sunt frectie la picior de lemn.Este un mecanism asa de complex incat ma indoiesc sincer de eficacitatea pastilelor.
    Singura chestie in care cred: vitamina C in combaterea racelii.Ajuta.
    Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze, nu reusesc sa trimit comentariul decat daca apas; anonim.
    Maria as fi vrut sa apara

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, cred ca poti folosi Open ID ca sa scrii numele tau:)
    Multumesc mult de urari.
    Chestia e ca mamicile de la gradi si cu mine avem viziuni extrem de diferite asupra sanatatii.
    Anume, cum e fata mea acum, ar fi considerata sanatoasa de alti parinti!
    la fel si copiii care tusesc. Stiu ca tusea tine si o luna dupa boala...da nu e problema mea. Eu n-am trimis fata cu tuse la gradi niciodata.A, ba mai mult,..."pai e la a 3-a zi de antibiotic, nu mai e contagios " Imi vine sa urlu.
    Pt mine sanatos inseamna fara muci, fara tuse, fara burtica stricata....

    RăspundețiȘtergere
  6. Este disperant.Nu poti decat sa eviti gradi, atunci.Desi, bineinteles copilul pierde din alte puncte de vedere.
    Eu am mai observat ceva: copiii se imbolnavesc mai repede atunci cand sunt intr-o stare de oboseala cronica sa-i zic asa.Adica, culcat tarziu, musafiri multi, schimbari dese de program, lipsa somnului de pranz.
    Cu intarcatul va fi greu dar cred ca se impune la un moment dat.Cu cat e mai tarziu, cu atat va fi mai greu.

    (scuze pentru 'anonim" dar daca scriu nume spune: adresa URL Open ID incorecta
    Este mai usor cu "anonim")

    RăspundețiȘtergere
  7. Off, imi pare tare rau ca iar treceti prin boala. Multa sanatate copilasilor!
    Din experienta mea: am inceput de citeva luni sa-i dau baiatului cel mare (4 ani si 9 luni) ulei de peste (islandez, Lysi), mai intii cu lingurita, apoi am trecut la capsule, se inghit mai usor si nu-s scirboase. Si poate e o coincidenta, dar de atunci n-a mai facut nicio raceala/viroza, doar ocazional muci, care treceau a doua zi, atit. In plus, uleiul de peste e o sursa naturala de vit.D, si contine acizi nesaturati esentiali pt dezvoltarea creierului, in fine, cred ca ai mai auzit tu, exista mutla info pe net. Vlad e unul dintre cei mai sanatosi copii din grupa lui, cu cele mai putine absente, merge la stat. Din Bucuresti avem posibilitatea sa plecam maxim 1 luna pe an, intinsa pe tot anul.
    Cit despre alaptat, recunosc ca am intarcat fata, azi e 10-a zi. Am cintarit bine, si am ajuns la concluzia ca e cea mai buna decizie pe moment. Nu-mi pare rau ca am luat-o, copiii mei au nevoie de o mama odihnita, sanatoasa la cap si disponibila pentru amindoi.
    Sanatate multa si sustinere in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  8. sabina, diferenta intre stat si particulara e ca la stat, daca nu il duci, nu mai platesti acele zile in care lipseste, pe cand la particulara le platesti, ori ca il duci, ori ca nu-l duci, si atunci sunt multi parinti care gandesc ca, daca tot platesc, de ce sa nu-l duca?

    in fine, nici eu nu-i duc pe ai mei daca sunt un pic raciti, numai ca imi permit sa o fac, pentru ca stau acasa. nu mai comentez.

    despre imunitate, mi se pare incredibil sa gandesti ca nu conteaza. homeopatia, de exemplu, nu face decat sa activeze sistenmul imunitar al bolnavului. odata sistemul imunitar fortificat, organismul se apara singur. dar, iarasi, nu mai comentez (degeaba:)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ai ce sa faci, sincer... asa e peste tot, si mie mi se pare culmea nesimtirii sa iti duci copilul bolnav la scoala/gradi/cresa whatever... si a inconstientei...

    si ce te-a apucat cu intarcatul? cheam-o pe madame culcer si iti revii tu imediat... te ia de urechi de nu te vezi :)))

    oricum alaptatul nu da imunitate, trust me... dar poti sa ii dai o vitamina C, un septilin, un imunobaby... astea sunt din plante...

    sau daca vrei, uite eu tot spun ca ma duc la un dr homeopat la care au fost mai multe prietene de-ale mele cu copiii si cu rezultate execelente... te bagi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Anca, unde am zis eu ca nu conteaza imunitatea? vroiam sa spun ca solutiile de genu bronho nustiucum, lantigenB, etc mi se par aiurea...si ca atunci cand ducem alt stil de viata copiii nu se imbolnavesc.
    Mi se pare ca sistemul imunitar ar trebui sa se fortifice prin altceva decat prin pastile, oricat de homeopate ar fi :(
    Ai tai se imbolnevesc mai putin de la statul la aer! nu de la homeo, parerea mea de parerista.

    Nati, multumim, o sa incerc! Intr-adevar Sofia e cam surmenata, nu stiu de ce...la ea totul e strans legat de mine, eu sunt varza, e si ea...

    RăspundețiȘtergere
  11. am uitat: Nati,. nu e prea bolnava, slava Domnului! dar de frica sa nu se agraveze si sa o ia asta micu am tinut-o acasa.

    Eu oricum n-as putea sa-l intarcacuma...plec mult sa lucrez la biblioeteca si dupa ce ca il parasesc cel putin juma de zi, sa-i iau si asta...nu,. nu pot.
    Cand sunt cu el acasa si disponibila nici macar nu cere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bogdana, are un an jumate "bebe"
    :))Nu, nu vreau sa-l intarc, dar f multe proiecte ale familiei nu ies pt ca Gh e legat de mine...
    Cea mare a fost alaptata un an si 8 luni, dar la ea a amers altfel, prcatic, de la un an si 2 luni a inceput intarcarea.Si ea a fost cea care n-a mai cerut....

    RăspundețiȘtergere
  13. pai stiu cat are "bebe"... fii-mea tot bebe e... cand are ea chef, ca in rest se considera fetita mare :)))

    iar cu stricatul planurilor, stiu cum e... eu am ratat o vacanta in tenerife, cu avans dat, cu tot, pentru ca pur si simplu nu mi-am imaginat ca o sa o alaptez atata timp. nici acum nu am ajuns in tenerife :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multa sanatate va doresc. din experienta noastra am ajuns si eu la concluzia Ancai, alaptatul face mai mult bine la psihicul copilului decat la imunitate. la mine baietii racesc imediat desi i-am alaptat si pana la 1 an si 7 luni si Elena rezista, nu ia racelile nici de la ei, nu lua nici de la gradinita, decat foarte rar si daca se intampla sa raceasca isi revenea mult mai repede decat baietii desi la ea am facut imensa greseala sa-i dau de la o luna si lapte praf si am intarcat-o rapid, de la 2 la 6 luni manca doar 30 ml/zi lapte de la mine in rest doar lapte praf

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu m-as arunca prea tare in partea cu alaptatul nu creeaza imunitate. In utima luna am fost raciti toti 3, dar raceli culese de noi, cei mari, nu de el. Deci la el au ajuns un pic mai tarziu.
    Prima oara eu am stat la pat 3 zile, rupta, si inca 2 inainte si dupa molesita,nu mi s-a mai intamplat asa din copilarie. d a avut o zi intreaga febra (cu stare buna si excelenta dupa nurofen) si atat.
    Acum ne-a adus alex o tulpina :) de la birou, noi cei mari suntem varza, behaim pe doua voci si reciclam hartie la greu :), d are doar niste muci aposi. Si suntem nas in nas 24/24.

    RăspundețiȘtergere
  16. Diana, de fapt pe mine nu imunitate/vs psihic la alaptat ma intereseaza, ci cum interfereaza alaptatul unui copil maricel cu tot ceea ce tine de familie,
    Noi suntem multi rau :), avem toti 5 nevoi extrem de diferite., interese extrem de diferite, vizuni diferite...
    Si deja vad ca alaptatul a prejudiciat intreaga constructie, vezi doctoratul meu versus mers copiii la Busteni.
    O sa-mi zici ca e simplu, ce-mi trebuie doctorat....da aici intram in alte zone, eu n-am cum sa ma apuc de facut slinguri ( a se citi reconversie profesionala ), sunt blestemata cu compozitia pana la mormant....daca as renunta as fi o mamaie si la spirit, nu doar la craci :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. eu sunt intr-o situatie asemanatoare...

    in mai trebuie sa programez la minut totul, ca sa impac si nasterea si ultimele doua cursuri din primul an, ca banii i-am dat deja...

    in iunie, moarta coapta trebuie sa fiu la ore, la cel putin 50% din ele, ca sa pot sa finalul... sa ma vezi pe mine cu copilul in cosulet la ore, sau mai rau, alergand intre scoala si casa cand e ora de alaptat... la o luna dupa cezariana

    in septembrie am scoala rezidentiala, si cum mai mult ca sigur o sa alaptez inca, o sa ma mut la neptun cu tot familionul, ca sa pot sa fac si scoala si sa si alaptez...

    sper sa le fac fata...

    RăspundețiȘtergere
  18. Bogdana, o sa faci fata, pt ca bebe va fi mic, il pui in wrap sling si inveti cu el de gat:)
    Cand s-a nascut Sofia eram in anu 5.Ea e nascuta pe 11 septembrie, deci iti dai seama, anu universitar incepe in octombrie. Mergeam la cursuri cu taxiul, intre doua alaptari. Mai intarziam, mai plecam mai devreme...dadeam telefoane din juma in juma de ora.
    Nici la noi pana acu vreo 2, 3 luni nu s-a pus problema ca ne incurca alaptatul cu ceva, Gh a fost considerat prea mic pt intarcare...acuma insa...ne-au cam tuflit virozele.
    Si eu in mai ar trebui sa plec trei zile...singura! pt ca nu ma poate duce sotul cu copiii dupa noi, si sunt ingrozita ca o sa se intarce fortat...inca negociez sa mearga familionul separat si sa fim impreuna serile pt alaptat.Plus ca mi-ar face f bine sa-i simt aproape...

    RăspundețiȘtergere
  19. Cand ai doar un bebe cred ca il poti alapta si pana la 3 ani.Nu ai nevoie de program separat .Oriunde mergi, mergi cu el -nu este greu sa te ocupi de un singur copil in general-cand doarme el dormi si tu, faci mancare, treaba in casa, citesti cu el in brate.De cate ori vrea ii pui sanul in gurita.E bine si pentru confortul lui psihic si pentru al tau ca mama.Eu asta am simtit la primul.Nu am reusit mai mult de un an din cauza de lipsa de exparienta de viata in general insa daca as fi avut mintea de acum nu l-as fi lasat sa se intarce probabil.Insa de la al doilea incolo lucrurile se schimba esential.Nu mai depinde doar bebe de tine , exista si ceilalti copiii.Si ei au nevoie de mami intreaga.Bineinteles ca fratii mai mari la mine cel putin iubeau efectiv momentul in care eu il alaptam pe cel mic pentru ca bebe se bucura enorm si facea tot felul de giumbustucuri, insa mama stie clar ca "lasa "anumite lucruri pe mai tarziu din cauza dependentei celui mic.Pe mai tarziu ca ore, minute sau luni, depinde.
    La un moment dat eu cred ca punand totul in balanta bebe trebuie intarcat chiar daca inca cere.
    Eu ultimul copil l-am intarcat la 16 luni si nu pot spune ca el insusi a fost foarte intelegator in problema asta dar pot spune ca per ansamblu, la nivel familiar a fost bine.Mai mult ar fi fost deja un efort prea mare pentru toti.

    RăspundețiȘtergere
  20. interesant comentariu... prefer sa nu comentez partea de inceput, ca ma enervez

    RăspundețiȘtergere
  21. pai Bogdana, dupa parerea mea, printre mamele astea care vor sa alapteze, exista doua variante: mama care are posibilitatea sa stea acasa cu copiii cat doreste, si nu ma refer la posibilitatile materiale, ci la diponibilitatea ei, si mamele astea mai ca mine asa, care ar vrea sa le faca pe toate, si care se simt in permanenta vinovate pentru ceva, cand e neglijat copilul(copiii), cand preocuparile personale.
    Problema cea mai mare e : de ce fericirea unora se intemeieaza pe nefericirea altora? sau cu alte cuvinte, de ce nu-mi ajunge ca-s copiii fericiti si vreau mai mult?

    :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Bogdana, m-am uitat odata la profilu tau...cand e draga ziua ta? si tu esti leoaica?:))

    RăspundețiȘtergere
  23. din categoria 2 fac si eu parte... vreau sa fac cat mai multe posibil, si ajung cam in impas sometimes...

    la mine s-a intamplat sa raman insarcinata exact cand am inceput cu MBA-ul asta, adica relativ nepotrivit moment as zice, dar totusi indeajuns de potrivit incat sa reusesc sa imi ating toate scopurile, nu cu chin, as zice, din nou...

    nici nu imi pot permite sa pierd ceva, pentru ca am bagat o groaza de bani in el, si o sa mai bag, iar varianta cu pusul copilului in wrap e cam out of the question, in conditiile in care chiar trebuie sa fiu 100% atenta la cursuri.

    avantajul mare este ca nu am decat o zi pe saptamana, de dimineata pana seara. in fine sunt intalnirile de grup, pregatirile pentru saptamana urmatoare, bla-bla, dar oricum e destul de rezonabil...

    draga mea, pe 25 iulie sunt. de ce, tu pe cat esti? ca mi-e clar ca si tu esti leoaica daca m-ai intrebat :)

    vezi, uite cum ne complicam noi vietile :)

    RăspundețiȘtergere
  24. si ca sa iti raspund la intrebari:

    1. nu cred ca fericirea unora se intemeiaza pe nefericirea altora, decat dac tu lasi ca aceasta conceptie sa predomine... ceea ce nu-i chiar ok, dar ma gandesc ca e punctuala treaba, asa ca te iert :)

    2. e in natura umana sa iti doresti mereu mai mult. pur si simplu ne urmam visurile... si nu numai, ca nu a fost visul meu de o viata sa fac MBA si al tau sa faci doctorat :). depinde foarte mult fiecare cat de mult vrea... si noi vrem mult.

    RăspundețiȘtergere
  25. Măi mami leoaice (like myself), cred că toate ne dorim mai mult decât putem duce. O mamă din zilele noastre nu poate să nu aibă tendința asta să lupte pe mai multe fronturi deodată, altfel ești alienată în societatea noastră. Important e să știi când să te oprești, uneori.
    Sau să răsufli câte un pic.

    Apropo de alăptat / imunitate, depinde f mult de constituția mamei, de starea ei de sănătate la momentul resp, cât de mult influențează pozitiv sistemul imunitar al copilului alăptat. Dacă ea e varză de obosită și stresată, nici în lapte nu se mai găsește ce trebuie.

    Eu am tocmai ce am înțărcatat-o pe Anna, la aproape 15 luni, am făcut asta pt că efectiv nu ami puteam continua. Toată familia varză de la boală, ea deja nu mai sugea de foame ci mai mult se juca, iar eu în 2 luni nasc. Am vrut să pun punct acum, căci nu mă vedeam alăptând în tandem. Și nu cred că a fost vreo tragedie. Aș fi vrut să fie mai mult ... dar asta e, nu le poți avea pe toate, cum spuneam.
    Pe cea mare am alăptat-o 17 luni, m-am oprit pt că s-a cam oprit ea, și deja eram însărcinată cu a doua (dar nu știam).
    Diferențe între stadiile lor de sensibilitate la boală sunt multe. Și am constatat că e clar că organismul mamei nu mai e atât de puternic la o a doua sarcină, mai ales dacă se întâmplă și repede după prima.

    Deci ce poți face e să iei lucrurile așa cum sunt, să te gândești care e ordinea priorităților în așa fel încât să bifezi cât mai multe din obiective și să te organizezi în consecință.
    Sacrificii sunt la tot pasul ... ce putem face?

    Multă sănătate și ... multă baftă!

    p.s. Vă admir sincer pe voi mamele care aveți energia și răbdarea pt a mai merge la cursuri și școli, eu una nu aș fi în stare, e peste puterile mele să mai concep așa ceva! Poate numai dacă aș avea mai mult ajutor cu copiii ....

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi pare sincer rau daca v-am enervat.Asta este parerea mea.Nu stiu de ce trebuie sa ne enervam daca nu suntem de aceeasi parere.Si eu cand aveam un singur copil gandeam altfel.Acum, dupa al patrulea, bineinteles, am inteles multe alte lucruri.Nu am vrut sa supar mamicile care au doar un copilas.
    La revedere si scuze.

    RăspundețiȘtergere
  27. stai asa, ca nu ai enervat pe nimeni, era vorba doar de chestia ca daca ai un sg copil poti face orice, si noi incercam sa definim orice-ul ala:)), si am ajuns la concluzia ca daca vrei sa faci alteceva decat casa si copii iti trebuie ajutor(macar de la sot) si cand ai unu singur.
    Nu te supara, stai aici ca stai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Alina, nu stiu cat e vorba de putere cat de nevoie...daca eram studenta ce era sa fac? Am simtit atunci, la 23 de ani abia impliniti, ca daca renunt nu voi putea relua niciodata:)
    la al doilea copil mi-am luat un an de pauza, aveam 27 de ani si un pic mai multa intelepciune:))) (de fapt tot 28 abia impliniti la nastere, da sarcinile le-am dus la 22 si 27)

    RăspundețiȘtergere
  29. ok, scuze si eu, ca probabil vine din diferente de abordare... eu una am fost pe principiul sa nu imi car copilul cu mine peste tot, pentru ca un copil si mai ales unul mic are nevoie de stabilitate, d eun mediu familiar, nu sa fie trambalat dintr-o parte in alta. are nevoie de liniste, de multe lucruri pe care un plimbat continuu nu cred ca i le poate oferi...

    de-aia, mie mi s-a parut un pic superficiala abordarea ca e tare simplu cu un copil. dar e doar un punct de vedere diferit pe care chiar daca nu il aprob, asta nu inseamna ca nu il accept ca pe o alta opinie. si aicea, apar si scuzele mele...

    si nu, viata cu un copil nu e deloc usoara. nici viata fara copil, nici cea cu doi, cu trei cu x....

    am tot auzit prin alte locuri: "ah, tu n-ai decat un copil, nici nu stii ce usor iti este" sau " tu vorbesti? pai nici nu stii ce inseamna sa ai copii"... fiecare si le stie pe ale lui, pentru fiecare exista un set de greutati si provocari si lupte si renuntari, si nu avem cum sa judecam pe altii privind prin propria noastra experienta...

    asa ca chiar si impartirea femei fara copii, mame cu un copil, mame cu doi copii, mi se pare pur statistica... in rest suntem toate in aceeasi oala... toate trebuie sa alegem, sa renuntam sa sacrificam cate un pic din timpul nostru din preferintele noastre din multe...

    gata, am terminat!

    RăspundețiȘtergere
  30. SAbina, eu m-am referit strict la alaptat-imunitate, nu am zis nimic de reconversie profesionala si nici de disponibilitati.
    Si eu am asa o impresie ca tu chiar vrei sa il intarci pe ghe, dar ai nevoie de confirmari. Care nu iti vor veni stii-tu-de-unde. Dar, parerea mea sincera e ca nu ai nevoie de confirmari, de aprobari. Pana la urma e viata vostra si voi sunteti cei care iau deciziile si, repet, parerea mea, nu e cazul sa cauti aprobare. Te privesti pe tine, viata ta, iti pui la punct sistemul de valori, ordinea in care ar trebui sa mearga lucrurile pt ca tu sa te simti implinita si, cand te-ai hotarat o faci. Ti-o asumi, o accepti. SI gata :)

    Cu linistea necesara copilului sunt de acord cu Bogdana. Ca are nevoie. Numai ca eu cred ca linistea aia e data de mama si nu de mediul nezgomotos, sa zicem. Si ca a sta la pirptul ei oriunde ar fi ea e mai sanatos decat a sta la x grade, x umiditate in camera si a manca x ml la y ore. Dar cred ca ne departam de subiect :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Diana, pe bune ca nu ai inteles deloc.
    Nu scrie negru pe alb (ma rog, gri :D ) ca daca l-as intarca, ar fi impotriva vointei mele si impotriva vointei lui?
    Eu cand iau o hotarare nu imi trebuie nici confirmari, nici aprobari, nici batai pe umar, o iau si gata.
    Aici nici nu se pune problema sa-l intarc, mai ales acuma, cand sunt plecata multe ore pe zi si de cum intru pe usa zice numai ama ama, tz tz [emoticon cu ochi in lacrimi] ci stau sa ma intreb in familia noastra care au fost avantajele si dezavantajele alaptatului prelungit. Totul pornind de la remarca lui domn' profesor :), cu plecatul la busteni si fentat virozele.
    Numai ca tot el stie ca, la fel ca oedip, nu poti scapa de destin:), asa ca ne-am resemnat cu situatia.
    Eu stiu sgur ca daca as porni la intarcare, Gh ar accepta si ar fi fara suferinta, as sti perfect sa conduc aceasta intarcare in asa fel incat sa se faca echilibrat si foarte lin, dar nu sunt convinsa ca ar rezolva problema de fond, si anuma sfasaierea mea intre mama de familie si compozitoare independenta....
    Asa ca nici vorba sa ma supun la chinul psihic al intarcarii (al meu, nu al lui) doar pentru o iluzie.
    Sofia nu a suferit deloc cand s-a intarcat...insa eu...sufar si acuma ca n-am alaptat mai mult.

    Cat despre linistea copilui, da, si euz cu ca tine doar de mam:)
    Era vorba insa de altceva: de situatii in care nu poti lua copilul cu tine, nu mergea sa ma duc la ora de compozitie cu Sofia in brate:))

    RăspundețiȘtergere
  32. pai diana, nu ma refeream la asta... ca de aici a plecat si faptul ca am facut niste sacrificii asumate si cu care ma simt pe deplin impacata. adica am stat acasa cu copilul...

    si de-aici vin si temerile mele legate de al doilea copil si de fapul ca va trebui sa impart si capra si varza, adica sa fiu si mama dedicata si sa fac si o scoala.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sabina, oricum ai da-o tot e greu - bine că măcar ești tânără, eu deja mă văd babă, zău ... de-aia zic că nu-mi mai arde de studii.
    Dar foarte bine că ai puterea să duci totul la capăt, cu greutățile în cârcă ... ai să răzbești până la urmă, ai să vezi!

    Bogdana, să știi că și eu mă oripilam când auzeam vorba asta, că atunci când ai doar un copil e mai ușor. Făcând strict comparație între cum mi-era mie doar cu Maria și cum mi-e acum, cu două, nu pot însă decât să fiu de acord. Se dublează dificultatea jobului de mamă!

    RăspundețiȘtergere
  34. eu zic sa renuntati la carne

    RăspundețiȘtergere