7 aprilie 2009

azi, TBN, ora 20.00

Doamne ajuta.
Eu ma duc, imediat dupa concertul de la radio.

3 comentarii:

  1. Sint cu inima acolo... si la Chisinau..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nati, ma simt atat de neputincioasa...si m-au enervat noua dreapta aia cum s-au bagat in fata acolo....
    eu am ajuns tarziu, comcertul a tinut ceva, poate ca la inceput a fost mai multa lume, dar chiar si-asa, m-am bucurat mult sa vad ca mai exista oameni carora le pasa, chiar daca habar n-avem dedesubturile si avem si experienta unei revolutii ratate....

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma bucur ca romanii inca se misca... parea ca suntem intr-o letargie din care nimic nu ne mai putea scoate. Pe de alta parte, sunt destul de sceptica in privinta rezultatelor... nu cred in capacitatea maselor de a se organiza si de a actiona coerent, motiv pentru care orice revolta spontana poate fi deturnata de interese obscure - unele chiar potrivnice ei. Vezi revolutia romana furata in '89 de clica Iliescu.

    RăspundețiȘtergere