19 iunie 2009

La verde

Am urmat sfatul MarieiM si-am fugit de-acasa.
La intalnirea Mafiei Mamicilor
Din punctul meu de vedere, un succes!
Sofia si Gheo au plans doar o singura data (pe rand), in rest s-au distrat nemaipomenit.Am cunoscut copii superbi, mamici foarte cool:) si-o graviduta scoasa din revista.
Eu m-am relaxat cum demult n-am facut-o, desi nu se poate spune ca-i toata casa stransa, da efectiv nu se mai putea....
Am facut si eu cateva poze amarate, da nu am timp sa le descarc.
Contez pe voi sa tineti stindardul Mafiei la inaltime, daca-mi dati versurile poate va fac imnu ala, LOL
:D

(da, da, ala care pune mana pe mata e copilu meu:D
si aici Ada, eu si Sofia)

6 comentarii:

  1. sunteti foarte frumoase si asortate, toate trei, nu stiu cum de v-ati nimerit asa! mi-a facut mare placere sa va vad prin webcam, sper sa apara si mai multe poze si sa-mi explice cineva care, cine, cum...
    si mai tare sper sa va vad pe toate live la editia a ii-a. pariez pe ultimul weekend din august, dar cine stie, daca nu atunci, cand s-o putea.
    poate pana atunci e gata si imnul ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai Irina, da, am ramas si eu pilaf cand am vazut cum ne-am asortat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mafioate gemene:-)
    O sa punem poze mai tarziu. Sunt muuulte si minunate!!! Imi pare rau ca nu le-am pus de aseara dar juma' de noapte am stat la spital. Si alte doua ceasuri am stat sa inveselim copilul mic cu ghipsul mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos.Uneori chiar imi pare rau ca nu sunt in tara si acum cand am vazut pozele, desi nu am priceput eu mare lucru necunoscand personajele(cu exceptia Sofiei si a lui Ghe -fantastic ce hotarat era in poza cu pisica-)si nestiind nici "bucataria " intalnirilor de acest gen, chiar m-am gandit ca trebuie sa fi fost foarte placut.
    La mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos :) mi-e ciuda ca n-am fost si eu!

    RăspundețiȘtergere