6 februarie 2010

Aventuri la ski

De miercuri merge la lectia de ski. Pana atunci "s-a dat" doar pe strada.
Ieri a fost a treia lectie. Aveau concurs. Monitorul i-a suit pana sus, cu telegondola. La mijlocul partiei s-au oprit intr-un loc numai bun de concurs. Pe cand cei trei profesori (erau 3 grupe, ea e la initere) montau betele pentru concurs, Sofia a vrut sa "se dea din drum". Si a alunecat. A tot alunecat. Mai departe, si mai departe....pana cand si-a dat seama ca a ajuns la o rascruce.
La stanga era varianta mai lina si serpuita, la dreapta era partia Boncu. Cine a fost pe Kalinderu stie ce zic. E cel mai abrupt finish in Bucegi, de fapt de pe Valea Prahovei. Dar era un drum cunoscut. Asa ca fata mea, dupa 3 zile de ski si-a dat drumul pana jos. A cazut de 2 ori, dar nu prea tare. S-a ridicat si a continuat intr-un plug usor, ca sa nu prinda viteza prea mare.
Noi eram jos, asteptam sa se termine lectia. Am dat evident telefon la monitor sa ii spunem ca fata e jos, in siguranta.....Cum a fost ea scapata din ochi e alta poveste pe care nu mai vreau s-o dezvolt....nici ce putea sa pateasca pe Boncu singura nu vreau sa mai vizualizez....

Aseara i-au chemat pe toti la un soi de premiere, dupa concurs. Toti copiii au primit diplome, locu 1, locu 2...Sofia evident nimica, doar a ratat concursul. Dar..

cand sa se termine toata intrunirea, monitorul rosteste: iar acum, premiul pentru cel mai curajos copil, singura din cele 3 grupe care a coborat pe partia Boncu, fara bete (:D ), cu cele mai mari progrese dupa doar 2 lectii, Sofia!!

Pai sa nu ma umflu totusi in pene? :)



12 comentarii:

  1. Bravo Sofia, felicitari! Tine-o tot asa!

    Si Silvia s-a pus de anul trecut pe schiuri, dar schi fond ca aici asta avem(nu dealuri, nu munti) si anul asta chiar am vazut o evolutie maaaare, desi de un an nu mai fusesem...cred ca mersul cu patinele si rolele isi spun cuvantul.

    RăspundețiȘtergere
  2. sofiuta e foarte curajoasa si pe deasupra si priceputa! invata repede orice isi propune!
    ce a zis instructorul? cum de nu a vazut-o cand a alunecat?

    RăspundețiȘtergere
  3. monitorul le-a zis sa stea pe loc. ea a avut initiative, uf.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow, pup eu pe ea de curajoasa!!!
    dar cred ca mie mi-ar fi stat inima in loc....si ma intreb de cite ori o sa imi stea la propriu, cind vad ce initiative are Elouan
    unde pui ca ar vrea si el la ski (mdr)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, bravo, suntem foarte mandrii de verisoara mea! Sa aibe totusi grija cu asemenea "initiative" dar s-a descrucat de minune!

    RăspundețiȘtergere
  6. a primit si ea o morala (o prelucrare mai bine zis)....a promis ca nu se mai dezlipeste de domnu monitor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun asa! Daca mai aveai nevoie de vreo confirmare a faptului ca ai o minune de fata curajoasa, desteapta si ambitioasa, uite na, poftim!
    Eu am rau de inaltime...nici macar nu-mi pot imagina un copil la inaltimea aia, singur, fara bete (!!!), pentru ca instantaneu ametesc si mi se face greata (la propriu!)...Ce-oi face daca-mi vine fata cu texte de genul "hai, mami, ca X si Y merg la ski in weekend si vreau si ioooooooo...." Zau ca nu stiu! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. neaparat sa o dai la ski, si eu sunt mama mare, tocmai de aia sa nu fie si copilul asa:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar tu ce ai facut la Vatra Dornei cand aveai 6 ani? De la telescaun ti-ai dat drumul la vale pe strada aia care se termina in sosea. Si eu , maica-ta si Iutu fuga dupa tine. Nici macar nu ai cazut.

    RăspundețiȘtergere
  10. aha, Nunu o da anonima, bine...:D
    eu inca astept blogul de bunic, n-ai fi primul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Sofiuca indrazneata! Cand prinzi experienta, te asteptam si pe partiile australiene (care-s tare faine)!

    RăspundețiȘtergere