7 decembrie 2010

nu

something's wrong.

14 comentarii:

  1. of, mai mami! ce se intampla? eu speram sa fie totul bine

    RăspundețiȘtergere
  2. haide, mai, nu se poate. da-ne vesti!!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai redus la tacere. Spune-ne ceva, nu ne lasa asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sepr sa fie bine, dar in momentul asta cifrele arata mai prost decat inainte de tratament, eu am ameteli...haha, cam la misto asa .

    RăspundețiȘtergere
  5. sabinelul, banuiesc ca ai rezultate din ro, eu zic sa nu te panichezi sau intristezi, starea aia aduce cu sine si un pic de stres care la randul lui afecteaza starea de sanatate...nu mai e asa mult pana pe 14 parca cand ziceai ca te duci din nou la Viena, of, eu te imbratisez si sa speram ca e doar o chestie de moment!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ca si Lena zic ca stresul face mult rau. Hai te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sabinelu, rezista!!!! Cifrele alea se pot schimba oricand in bine!!!! Vino cu vesti bune!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. hai ba, ce esti contabila? te uiti la cifre? lasa-le incolo, vezi mai bine la vienezi, aia au statistici pe litere, mai educati..:))

    RăspundețiȘtergere
  9. sanatate multa Sabina... te pup cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sabina, trebuie sa fie bine...asteapta cu rabdare si fara stres pana la Viena. Ei te-au tratat si vor sti sa te repuna pe picioare.

    Imbratisari calde de tot si multe. Pup

    RăspundețiȘtergere