5 mai 2011

A fost cel mai bun bunic din lume.



(c) sabina ulubeanu

13 comentarii:

  1. Imi pare tare rau, sabinule. Sa nu te lasi doborata, da?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau. nu stiu ce altceva sa zic, ca de alinat nu ai alinare.

    RăspundețiȘtergere
  3. este cel mai bun bunic. doar ca a plecat putin...

    imi pare rau...

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu ce simti... am trecut si eu prin asta in urma cu ceva vreme...
    Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Condoleante, Sabina. Imi pare tare rau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Of, Doamne. Condoleante, imi pare foarte rau.

    RăspundețiȘtergere
  8. Condoleante, Sabina. imi pare tare rau. Fii tare pentru puii tai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sabina, imi pare tare rau. Condoleante.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare tare rau... condoleante. Si multe imbratisari pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  11. va multumesc, a fost tare greu .....ne mangaiem cu gandul ca acuma e ferit de orice durere.

    RăspundețiȘtergere