4 mai 2012

un desen si o concluzie

„Concursul” din ultimele saptamani s-a incheiat. Am pus ghilimelele pentru ca, asa cum m-am asteptat, au fost putine participante, insa , eu aveam un 20% ca nu va scrie nimeni :) De ce? pentru ca stiam ca a scrie despre relatia cu altcineva te obliga sa fii foarte sincer cu tine si sa sapi adanc. Tot despre tine scrii in final. Si asta nu e usor.
 La final, am ales ca toata lumea sa fie premianta, in primul rand referindu-ma la muzica de Bach.
Motivele?
Mihaela a fost prima. Si a avut constructia cea mai inedita si cea mai jucausa dintre toate. La fel cum scrie ea de obicei.Imi place ca nu a avut nevoie de epitete ca sa-si descrie starile.  In plus, bineinteles ca m-a impresionat pana la lacrimi.
Apoi a venit A, pe care as ruga-o sa se prezinta si sa-mi lase o adresa de email. La ea am apreciat , pe langa multre altele, in primul rand curajul de a scrie despre mine fara sa fi interactionat niciodata. Eu nu stiu daca as fi putut! M-a bucurat imens articolul ei.
 Carla a scris sincer si emotionant despre transformarea ei prin legatura cu mine.Nu a fost mare scofala influenta mea,  doar asta facem toti! Ne transformam prin oamenii pe care ii cunoastem. Toti datoram ceea ce suntem interactiunii cu cei din jurul nostru. Insa nu ne oprim mereu sa analizam lucrul acesta, asa ca articolul Carlei este de pus in rama pt a sta sa ne gandim la oamenii din viata noastra.
Sultana Bogdana primeste premiul pentru breaking news and we look alike :)) Doua artiste in mame in blogosfera, normal ca ne-am legat, mai ales cu atatea cunostinte comune. Dar mi-a spus lucruri pe care nici macar nu le banuiam, si asta m-a inveselit peste masura:) A doua jumatate a textului Bogdanei m-a facut din nou sa vars lacrimi, pe cuvant, mai fetelor :))
De Andra ma leaga acuma pe viata ceva:  Filip si cu mine impartim ziua de nastere. How cool is that :))
Andra e unul dintre oamenii puri si frumosi care nu se tem de schimbari, care a invatat sa ia fiecare zi asa cum vine si din postarile razbate o bucurie nemaipomenita, asa fost si articolul asta, care nu m-a facut sa plang,(in sfarsit!! :D) ,ci sa zambesc dulce si tamp la monitor :)) si care fost f sincer si a cuprins si „nu-mi placea de ea”, Yay :))
Apoi, asa cum eram eu vesela si usoara, a mai scris si Bogdana Dobre ca sa ma umple la loc de lacrimi. De Bogdana ma leaga si actiunea pentru Bibi, toate mesajele si mailurile nebunesti schimbate din 10 in 10 minute atunci, telefoanele pentru Pecha Kucha cand ne incurajam una pe alta pe rand (sunt varza, ba eu sunt varza:D) si nu credeam sa mai simta nevoia sa mai scrie ceva in plus despre mine, in fond, stiam ce gandim una despre alta. A scris, cu rugamintea sa fie in afara concursului, si a facut-o cu mare intensitate, asa cum e ea, cum o stim.

Acestea fiind zise, mai ramane de mentionat ca cei eligibili pentru testare sunt Sultana Bogdana, Andra si Mihaela si poate A, dar nu stiu ce copilas are, cat de mare, in ce oras e samd.
E posibil sa o rezolvam cumva, cu Mihaela si Bogdana e f simplu, cu restul nu stiu :) Dar ramanem in legatura.
Ma bucur ca nu a scris mult lume din acest motiv, al premiilor care necesita face to face.
In rest, toate doamnele acestea minunate il merita pe Bach.

 Era sa uit, doamnelor si domnilor, Vaza cu liliac, de Sofia Ulubeanu.



PS. Nu stiu ce are blogger cu mine. Acuma mi-a decolorat toate linkurile, unde-i verdele meu frumos :((

7 comentarii:

  1. "ah draga, dar nu trebuia !" :)) ti-am spus ce aveam de spus, acum doar iti multumesc. sint impresionata de premiu si mai ales de desen :)) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar te rog, doar o bucatica! :D
      eu sunt cea impresionata :*

      Ștergere
    2. hai bine, iau una, dar cea mai miiiica, sa nu ma ingras!:)

      Ștergere
  2. Multumesc mult, nu cred ca sunt chiar asa, eu ma vad mult in tonuri de gri. N-am scris pentru premiu, sa stii, am spus si pe blog, esti printre oamenii care mi-au deschis niste orizonturi. Cat despre "nu-mi placea de ea" nu inseamna nimic, mie oamenii intai nu-mi plac si apoi ii iubesc, deh, arici social
    O sa iau si desenul sa pun coperti la cd-uri:), multumesc Sofia, miroase fantastic si as face gestul pe care-l fac cand vad liliac, sa-mi scufund fata in el

    RăspundețiȘtergere
  3. buna Sabina

    eu sunt Daniela, ti-am trimis pe mail toate detaliile "tehnice"

    multumiri si Sofiei pentru prea frumoasa dedicatie, liliacul este floarea mea preferata:)

    RăspundețiȘtergere
  4. pe care mail? ca eu n-am primit nimica...

    RăspundețiȘtergere
  5. cine stie ce eroare o fi acolo :( iti trimit eu imediat
    si dupa aia sterg adresa de la comments

    RăspundețiȘtergere