21 august 2012

Bibi. Un inger

Cum as putea spune printre lacrimi grele cine a fost Bibi? am inceput inca de dimineata sa scriu si nu imi gasesc cuvintele.

Cum pot sa spun ca nu mai e, cand inca il simt la mine in brate, cand am avut privilegiul si onoarea de sta de vorba, de a ne juca, de a ne zambi, pur si simplu de a intalni o astfel de faptura minunata, chiar daca doar pentru cateva ore.

Bibi a trecut prin aceasta lume cu o candoare si intelepciune ce reprezinta lectii pentru orice adult care a uitat de ce traieste.Bibi , cel care avea o curiozitate intelectuala iesita din comun, Bibi, un copilas care a trait in 2 ani cat altii in 10 vieti.Bibi, care nu a fost niciodata apatic, in ciuda bolii grele, Bibi, care a trait cu sufletul, nu cu trupul, Bibi, cel care reprezinta trimful spiritului in fata destinului.

In plus, Bibi a unit in jurul lui foarte multi oameni, a scos ce era mai bun din noi, ne-a daruit posibilitatea de a fi mai generosi, de a iubi mai mult.

Poate ca era mult prea minunat pentru a rezista aici. Poate ca suntem egoisti cand dorim ca fiintele acestea sublime sa ne lumineze viata.

Acum, Bibi ne-a ajutat sa ne amintim de ce e important, sa nu ne ferim de suferinta, de durere, pentru ca acolo unde este chin, este si multa fericire.

 Loredana si Bogdan sunt cei mai extraordinari parinti pe care i-am cunoscut vreodata. Dragii mei, sa nu va indoiti nicio secunda ca ati facut totul pentru baietelul vostru. Totul plus imposibilul.

Ma inclin in fata voastra si va iubesc nespus.