21 august 2013

InnerTelegrame

Bucurestiul e cald si zgomotos si lipsa copiilor imi da fiori pe sira spinarii
Am alergat zilele astea cat pentru 6 luni
InnerSound e bine. e foarte bine ;) Invat continuu despre organizare, n-as fi crezut.
Eu sunt mai putin bine, cam ametita, cam obosita, cam nemancata (nu-i rau :D), cam foarte nedormita. Maine las motoarele mai jos.
La Bucuresti nu se vede luna. Nu stiu ince camera sa ma bag , ca nu o vad de niciunde. La Busteni era asa simplu! Ieseam din casa si gata.
La Bucuresti nu e aer. La Busteni era asa de simplu! Deschideam geamul.
La Bucuresti trebuie sa cumpar apa. La Busteni era asa de simplu! Dadeam drumul la robinet.

Am mai zis ce dor imi e de copii?

Inner, Inner feelings, toate se contopesc in muzica pentru film, pe finish, si abia apoi ma voi putea bucura.
De oameni, de prieteni, de fotografii, de sunete, de imagini si de toata creativitatea asta care domneste in jurul meu.


Si de luna...peste o luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu