25 noiembrie 2008

fotografia unei zile de marti

Bineinteles ca tocmai acum, cand mai am cca 12 pagini de scris, s-au imbolnavit.
Bebe a si vomitat in seara asta, cum sa plec eu maine la biblioteca?
nu vreti sa stiti cum arata bucataria, ca sa-mi fie viata mai palpitanta, azi nu a fost apa. Deloc, nici calda nici rece.
Cand a "venit" apa, s-a intamplat pocinogul cu varsaturile si numai de spalat cratiti nu mi-a mai ars.
Nu inteleg de ce trebuie sa ma simt incontinuu vinovata, mai ales ca nu vreau sa fac nimic ilegal, numa sa-mi scriu amaratul ala de referat....



copyright Sabina Ulubeanu

5 comentarii:

  1. Stiu cum e, si mie mi s-a intimplat sa ma copleseasca toate simultan. Si de ce trebuie sa te simti vinovata? E viata ta, deci TU faci ce consideri ca e mai bine pentru tine si familia ta. Nimeni nu are dreptul sa te judece atita timp cit nu se afla in situatia ta. Capul sus si multa putere! Si sanatate copilasilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nati, eu ma simt vinovata fata de copii si familie, pentru faptul ca am alte preocupari in afara bunastarii lor.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Spune-ti mereu ca e doar o perioada, care va trece. Iar copiii ne simt foarte bine starile. Uneori colaboreaza mai bine decit ne asteptam.
    Oarecum off topic, poate te vor inveseli desenele baiatului meu: http://www.flickr.com/photos/10644498@N06/
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai, Sabina, capul sus! si eu am avut examen luni si am trecut prin toate starile posibile si imposibile. Am zisde doazeci de ori ca nu ma mai duc, ca ce-mi trebe mie doctorat, stau acasasa-mi cresc copiii si toate cele, inclusiv eu bolnava, dar pana la urma totul a curs ca... mierea pe paine.
    Mai stii cum zicea Sofia? "Animalul" trebuie sa studieze

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina, esti o dulce, daca as avea doar examen ar fi ok, ca ar fi oral....eu nu gasesc timp si liniste sa-mi scriu referatul, si am pierdut octombrie si noiembrie :(
    multumesc de incurajari si bafta si tie, tu esti oricum eroina, cu 4 copilasi!

    RăspundețiȘtergere