18 noiembrie 2008

Talent ?

Iata ce crede Sofia, o fetita neobisnuit de atenta cu ea insasi, introspectia ii este a doua natura, trece de la neincredere in fortele porpii la o stima de sine grozava doar cu ajutorul nostru, vrea mereu mai mult de la ea.
Astazi era fericita ca face la pian o piesa pe care si-o dorea de multa vreme, dar era prea grea. Si ma intreaba...mama, e grea chiar si pentru tine? ca mie acum mi se pare usoara, anul trecut mi se parea grea, aveam doar 5 ani!
La care ma ia gura pe dinainte si-i spun:
-Ooof, tu esti foarte talentata, eu acum nu mai am niciun talent, nici la muzica, nici la poze...
dar Sofia e de alta parere:
- Tu ai talent! unu foaaaaaaaarte bun! Ai talentul sa fii mamica mea !

2 comentarii:

  1. Copiii sunt fantastici ... scot din ei niste replici de te lasa cu gura cascata! Si nu avea dreptate? E un taaaalent mare sa fii mamica! Sa iti traiasca micuta talentata si frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne-ajuta, ce frumos :)

    RăspundețiȘtergere