8 aprilie 2012

Give away de consolare :)

Erata. termen  nou : 30 aprilie
Pentru ca nu am luat premiul pentru cel mai bun blog de muzica,  si pentru miercuri imi iau diploma de doctorat in cadrul unei ceremonii la Conservator, m-am gandit sa fac si eu un cadou fanilor mei.
Premiul consta in imprimarile rare ale tuturor Preludiilor si Fugilor din Clavecinului bine temperat de J.S. Bach cu marele pianist Sviatoslav Richter, si intr-o testare gratuita a aptitudinilor muzicale in cazul in care cel/cea care castiga are copilas mai mare de patru ani si jumatate (sau mai multi)*
 Ce trebuie sa faceti ca sa intrati in posesia premiului?
 E simplu. 
Sa scrieti un articol pe blogul personal despre mine, cu link la concurs,  si sa imi lasati linkul postarii intr-un comentariu impreuna cu o adresa de mail. Cine nu are blog mi-l poate lasa aici.
 Concursul incepe astazi, 8 aprilie si se incheie de ziua lui Ghe, pe 23.
 Cel mai interesant/inedit/captivant articol va castiga. Nu trebuie sa fie laudativ :), nu trebuie sa aiba 10 pagini, trebuie sa atraga atentia, sa fie original si sincer si foarte bine scris.
Voi oferi si un premiu Random, ma gandesc eu ce sa fie intre timp, oricum, ceva asemanator, ceva muzical sau in legatura cu muzica.

 Cred ca merit din plin sa am placerea de a da un premiu, nu-i asa?;)))))





______________
* Eu nu fac asemenea testari in mod obisnuit. Nu ma rugati sa le fac pe bani, pentru ca nu e cazul, nu am energie, asta e singurul motiv.


7 comentarii:

  1. hm...interesant!:)) sper sa gasesc inspiratia sa ne bagam si noi... Petru ar incepe tocmai bine "cariera muzicala" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. acusica apare si postarea mea, nu stiu cum va fi cu testarea aptitudinilor, dar o sa ma distrez cum il vei testa pe Filipel:)))
    Gumesc, cred ca-s doi afoni, ca si noi

    RăspundețiȘtergere
  3. il contrazici pr proful de muzica din generala, care a cantat, din ce in ce mai nervos, cate o nota la pianina, nota pe care eu nu eram in stare s-o reproduc vocal. Asa ca sfarsit urland la mine: iesi afara, esti complet "afoana"

    RăspundețiȘtergere
  4. era un idiot.
    presupun ca recunosti melodii daca le auzi, asa=i?
    atunci nu esti afoana.
    exista o categrie de populatie care nu pot functiona muzical, se numesc amuziacli, iar ei nici macar nu recunosc un sunet ca e mai inalt sau mai grav. Sunt f f f putini si e un fel boala. Mai degraba o discfunctei...sau nu stiu care e termenul corect (ca nu se simt rau de la asta :D, nu le e afectata viata fizica si nici psihica)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, recunosc melodii, dar nu din primele acorduri, asta il distreaza f tare pe M, avem chiar si un fel de joc:)

    RăspundețiȘtergere