3 octombrie 2014

InnerSound cu emotii :)

Pentru mine a fost o editie a treia foarte intensa. Timp de o saptamana (festivalul a tinut 4 zile) am respirat altfel, acordata la alte frecvente.
 In primele doua zile am plans: ma trezeam la 6 si ma culcam pe la 3, 4 dimineata. Era deschiderea, cu provocarile ei,  era apoi premiera cu Nachtfalter, o lucrare ce contine atatea lucruri intime despre mine, codate cum numai compozitorii o pot face.
 M-am relaxat complet la performance-ul Futuropolis.  Chiar m-a trecut in alte dimensiune si am savurat altfel ultimele doua zile de festival.
 A treia zi a fost guvernata de entuziasm : seara de film in care energia curgea de la dirijor spre interpreti spre public si se intorcea direct in inimile regizorilor si compozitor prezenti in sala.
Atata pofta de viata si noutate nu mai experimentasem demult....de la editia a doua InnerSound :)
 iar in ultima zi a trebuit sa decernam premiile, nu stiu cums e face ca in ocazii din astea trebuie sa fac pe gazda :) Ei bine, un pic de oscar n-a stricat nimanui, asa e?:)
Dar tot am avut multe, multe emotii.

Aceasta a fost compunerea mea despre „cum simte un co-director de festival tot ce se intampla pe scena si in sala”
:)
Daca vreti sa ma si vedeti in actiune: click mai jos


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu