31 octombrie 2014

La vot, dupa 25 de ani.

Nu prea mai  fac eu politica. Nu prea deloc.  Desi pana in 1996, chiar copila fiind de fapt, eram foarte implicata. Am suferit ca nu pot sa votez pe acel 20 mai nenorocit. In clasa la mine doar 4 copii aveau parinti care nu votau cu Iliescu....
In 96 iar nu aveam varsta de vot.
 Asa ca nu va asteptati sa stiu sa analizez programe electorale si situatiunea economica a tarii, etc etc.  Mi-am pierdut pasiunea pentru asa ceva.

As vrea sa povestesc acuma doar de trei personaje, pe care le-am luat mereu in usor, „asta e nebun, nu-l voteaza nimeni vreodata : Vadim”  „sa vezi ca mitocanu smecheras o sa vrea sa ajunga presedinte: Basescu”  si mama mia ce caraghios e asta, n-o sa-l bage nimeni in seama vreodata : Ponta.
 Erau pentru mine etalonul a tot ceea ce opinia publica ar putea respinge. Stiti cu totii ce s-a  intamplat cu primii doi....
Totusi, odata cu acceptarea plagiatului dovedit mi-am pierdut de tot nadejdea.
 Eram si foarte curand dupa ce imi dadusem doctoratul in conditii absolut dramatice, in care imi riscasem la propriu viata pentru ca fiecare silaba sa aiba insemnatate. Deh, traiesc intr-un mediu in care prietenii mei cei mai apropiati asa functioneaza, dau insemnatate fiecarei note si fiecarei silabe, ca asa am invatat noi la scoala si la facultate, si nimic , nici macar doamna cu coasa nu mi-a putut ameninta aceasta pozitie.

Dintre toate infamiile  comise de Ponta, cred ca nimic nu m-a atins mai mult ca acel plagiat.  Si nepasarea cu care a fost privit. Faptul ca majoritatea cetatenilor acestei tari au ajuns la halul de haituiala si disperare incat nu se mai pot educa nici macar cat sa stie ce inseamna asta.
Daca era dupa mine, atunci trebuia iesit in strada.
Plagiatul nu omoara poate pe nimeni direct, dar omoara spiritul unui popor. E furtul cel mai abominabil, pentru ca are miza cea mai mare. Batjocorirea unor valori care raman aceleasi indiferent de epoca.

In urma cu 5 ani nu am fost la vot. Nu ma interesa, eram in alte batalii, mai grele.
Acum dupa 25 de ani sunt complet debusolata, dar am sa merg sa votez.
Pentru ca vreau sa cred ca nu mi-am pus viata in joc  degeaba.
Pentru inca mai cred ca plagiatorul poate fi pedepsit.

3 comentarii:

  1. Eu ti -am mai spus tie ca trebuie sa plecati .... Sa nu fie prea tarziu atunci cand te vei convinge intr -un final ca in Romania nici un plagiator nu va fi vreodata pedepsit. Rezultatele de duminica viitoare iti vor arata asta iar si iar , Personal voi merge de asemeni dupa o pauza de 10 ani sa votez -sau mai bine zis sa "contravotez" -pentru ca asa mi se pare cinstit si nu pentru ca ar fi vreo speranta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandru Gheorghe15 noiembrie 2014 la 15:39

    https://www.youtube.com/watch?v=DuZIJu-hMJw

    RăspundețiȘtergere
  3. cu întărziere scriu aici câteva cuvinte...votez de fiecare dată, după 1989...nu am simţit apropiate de mine valorile prezentate de regimul Iliescu... nu am votat ceea ce a votat mulţimea, am mers pe varianta ''simţită'' de inima mea! acum, este pentru prima oară când mă mândresc că avem un preşedinte ce iubeşte EDUCAŢIA şi BUNUL SIMŢ ! celelalte nu depind doar de preşedinte - sunt prea multe obicieuri rele încetăţenite pe la noi ...

    RăspundețiȘtergere