1 aprilie 2010

Patimi si Bucurie

A fost o saptamana tare grea.
Cu vesti cutremuratoare de la cea mai buna prietena...din fericire s-au transformat de 2 zile in vesti bune. Si am reusit sa vorbim azi si sa-mi povesteasca prin ce-au trecut.

Timp de 3 zile am stat intr-o tensiune terbila pentru ca nu reusisem sa comunicam, stia ca-i sunt alaturi, dar nu putea inca vorbi despre...ma bucur imens ca lucururile merg spre bine acolo.


Luni am reluat cursul la Fotopoetica si fost unul reusit, m-am simtit bine sa vorbesc despre muzica unor oameni pe care chiar ii intereseaza. Insa m-a cam epuizat, asa ca marti si miercuri am fost cam ametita/obosita.
Trebuie sa am grija sa nu ma consum prea tare...insa cand ma vad in fata partiturii si a minunatiilor dinauntru, ma ia valul si uit de planificari.
Din fericire, il tin odata la 2 saptamani si nu va reprezenta un efort imens de pregatire. Doar consumul expunerii, dar asta nu pot schimba, asta-i firea mea, ultra-entuziasta.

Marti au fost doua evenimente. Concertul si Vernisajul.

Miercuri am vegetat cam obosita...

Azi m-am simtit mult mai bine, am fost la spital la hemograma, n-am inca rezultatul, dupa amiaza am socializat tare placut cu vechii si noii colegi de la Fotopoetica.


Iar maine plec pentru 10 zile la munte, unde ...n-am laptop. Am sa mai intru de pe telefon, da nu-i tot aia.

Am primit si un nesperat de frumos premiu, de la Mariaa.
ii multumesc frumos si nu stiu cui sa-l dau mai departe....toate il meritati!






Va urez Lumina, Bucurie si Iubire.

Si va las in dar ceva tare drag mie. De ascultat si acum, si maine...si mereu.









6 comentarii:

  1. Sarbatori cu multa Lumina va dorim, si sa revii cu un tonus bun bun si cu poze frumoase cum stii tu sa faci :)

    B.Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit Sabina !
    PS : ne-am mutat in "casa" noua, va asteptam cu drag acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit si La multi ani alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste fericit, draga mea. Sa ai parte de 10 zile linistite iti multumesc pentru Bach :x

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. ești ok? sau iar n-ai net?

    (paște fericit retroactiv)

    RăspundețiȘtergere