11 octombrie 2012

Nu mi-e clar în ce epocă trăiesc

Să promovăm operele de mult validate
 Noi am inventat tot ce există pe lume, să promovăm caloriferul 
 Experimente? nu le mai îngăduim.

N-am trăit în stalinism, dar cei care au făcut-o mi-au confirmat similitudinile. Sau, a mai existat unul, Brejnev, care a spus bătând cu pantoful în masă că muzica dodecafonică e pericol național.
Ceea ce pare să nu știe personajul cu pricina este ca artiștii nu au limite în ceea ce priveste creativitatea. Pune-le o interdicție, îndată vor prospera, înflori proiectele.
Ideile despre cum aș putea folosi caloriferul în muzica și fotografiile mele mă năpădesc efectiv. Un instrument pe nedrept ignorat, cine are copii știe ce spun. Ce instalații se pot face! Mă gândesc să le aducem și pe scena (copyright  Irinel Anghel). Să îl exploatez emoțional-vizual.

 Caloriferule, here we come! Experimentul nu moare el așa , cu una cu două.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu