31 decembrie 2009

nervoasa

deci e un soare orbitor, e cald si frumos, da in casa e un haos de nedescris, copiii nici pana la ora asta spalati, de bucatarie nu ma intrebati ca nu e domeniul meu, ma doare un genunchi si ma gandesc la toate porcariile,m-am umflat si daca n-o sa-mi stea bine rochia aia frumoasa ca vroiam sa-mi fac si poze pt Ada care m-a provocat din august, cred ca ma duc sa ma plimb singura ca alfel incep sa ii barai pe ailalti care n-au nicio vina ca iau io pastile.
n-am chef nici macar de vizite, io care mor dupa socializare si barfa la cafelute.
si mi-a mai zis si unu ca-s "inginera" pe un blog ,ce m-a enervat, cum isi permite.

13 comentarii:

  1. Calm down, Sabina :) inginer e el :)) La multi ani cu multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. e, aia cu ingineru era asa, pt detensionare:), as fi prea copil sa ma afecteze de-adevaratelea, , si totusi..:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. haos si aici, plus soare si cald, dar ploua.
    La multi ani familiei armonioase si multa sanatate (mai ales tie). Tin pumnii stransi sa-ti iasa bine analizele.
    PS eu nu stiu care-i treaba cu "inginerul", e de rau?

    RăspundețiȘtergere
  4. da, e da rau, ca vb despre arta, LOL,
    m-a deranjat catalogarea unei pers despre care habar n-ai nimic, il cataloghez si eu, un incult si gata:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Sabina si sa aveti un an minunat, cu multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Sabina! Snatate cat cuprinde, tin pumnii pentru analize bune.

    Io nu m-as supara sa ma faca cineva muzician LOL, da' n-am nici o sansa! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. nici pe mine nu ma supara ingieria in arta deloc, tre sa ai cap de cosntructor daca vrei sa faci ceva bun:)

    Mie cel mai mare compliment mi l-a facut odata tata, la un recital, mi-a zis: am inteles tot, ai cantat ca un inginer!
    Si asta era in plus fata de emotie, deci e de bine.

    nenea ala a vrut sa fie rautacios, treaba lui, problema lui:)

    RăspundețiȘtergere
  8. sabina, un camion de sanatate iti doresc pentru anul asta. in plus rabdare cu sacul, optimism cu carul, ganduri pozitive fara numar.
    la multi ani :)

    (si nu mai manca cu sare, deloc.)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu iti urez un An Nou fericit, cu multa, multa sanatate! Si poate ne si cunoastem la anu', cine stie ... Mi-ar placea!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. lasa, poate iti trece la vizite. cica nu e bine sa incepi anul nervoasa. so, cheer up

    RăspundețiȘtergere
  11. Mara, am bagat cozonac, recunosc, ala are sare....

    Andreea, cu tot dragul numa sa gasim ocaziunea, sau sa o creem;) cred ca fara cupii prima data..:)


    Maria, m-am mai calmat:), am bagat o cafea cu frisca facuta de mine din smanatana dorna, adica n-am reusit s-o bat pt ca n-am mixeru potrivit, da m-am prefacut ca e o spuma acolo:), si acu incerc sa pun pe hartie un proiect, LOL, in seara de Anu Nou, da ma relaxaeaza...:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Sabina, las' ca toate astea sunt in 2009...inca putin si se "uita"!!!
    Un An Nou Fericit!!!!
    Si eu vreau sa te vad in poza cu rochita...am avut si eu de craciun una de la Zara :)

    RăspundețiȘtergere