14 decembrie 2009

trebuia




13 comentarii:

  1. daca rupem din context si analizam strict produsul, eu spun ca prima si a 3-a sint cele mai cu poezie ;))
    sanatate multa, si sper ca si Gh e mai bine.
    ca-ti ramasesem datoare cu un rasp, avem destule cunostinte comune a.î. sa apara contextul sa ne cunoastem in viata reala ;) si daca nu apare, se poate inventa.

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, God! bine a facut barbatul tau ca nu te-a lasat cu aparatul!dar vad ca pana la urma l-ai fentat!

    votez pentru prima! Ferko nu ar fi de acord cu mine, dar prima are un je ne sais quoi care te obliga sa ramaiin fata ei, sa o analizezi din nou si din nou. si sa te rogi sa nu fie cazul vreodata sa ajungi acolo

    RăspundețiȘtergere
  3. putin ma intereeaza ce zice Ferko, mie tot prima imi place\;))



    Bp, obligatoriu creem contextul!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe, pai vezi de-aia esti bolnavioara. ca pozezi ruginituri.asa ai facut si asta-vara la 2 mai :) eu maine dimineata ies cu noaptea-n cap sa pozez ninsoarea asta nervoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu as vrea sa fac exact acelasi lucru, da nu-mi da voie nimeni, grrrrrrrrrrrrrr, mi s-a parut superb azi!

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa fie zapada si de sarbatori.acuma cel mult poti sa te uiti pe geam la aia mici cum se bulgaresc.
    sa te faci bine pana la Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  7. Spune-mi ca e inchisoare si nu spital! (cu faptul ca asa arata o inchisoare parca m-as mai impaca, parca)

    RăspundețiȘtergere
  8. Incredibil.Este ceva de neconceput.Eu pana am citit comentariile nu am putut crede ca este intr-adevar un spital asta.
    Cat priveste fotografia in sine, da, prima este cea mai interesanta.
    Parca acum 10 ani cand am plecat eu din tara nu erau chiar asa rau spitalele astea.Nu erau nici atunci ingrijite dar inca mai tencuiau si varuiau putin peretii cand mai trecea cate un control.Asta este infernal.O sa copiez pozele sa le privesc din cand in cand pentru ca asa nu mai am sigur indoieli cand ma gandesc daca totusi am fi rezistat ca familie in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria, din fericire asa e doar pe holuri.
    Pe sectia propriu zisa arata decent.

    RăspundețiȘtergere