13 decembrie 2009

Nu era destul

Colac peste pupaza, Gh a facut o diaree infectioasa de toata frumusetea. 3 zile a scos saracu tot ce se putea scoate din el, fara insa sa verse. Si erau plecati la Busteni.
Ce ingrozitor e sa ai copilul bolnav stim cu totii...dar sa fie la 135 de km si sa fie bolnav, asta n-am mai experimentat. Si sa ti se spuna la telefon ca ceai de menta NU bea, Smecta NU ia, hidrasec NU ia. Nici cu binele, nici tinut de 3 oameni! Si continua sa faca febra .
Asa ca salvarea a venit din alta parte.
A vrut sa ia...saprosan! Ala care se da dupa 6 ani. El l-a luat cu apa, ca oamenii mari. Si e mult mai bine! Oricum au venit acasa, eram chitita sa-l interenam daca nu se hidrateaza, dar se pare ca e mai puternic decat credeam. A mancat orezul, morcovii, sticksurile , painea prajita si a baut multa apa simpla. Lapte praf (fara lactoza) e cah. (Api cah!)
Va mai tin maine la curent, dupa ce vin de la control.

9 comentarii:

  1. Oh, saracutul, da doamne sa-si revina mai repede!
    Da-i si ceva pentru refacerea florei, dar nu biotics, ala e apa de ploaie, ci ceva mai serios. La copiii mei merge de minune enterolactis de la sofar (da o cautare pe net), la primele semne de stricat la burtica le dau cite un plic si isi revin aproape imediat.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e bun saprosanul, chiar si furazolidonul. Eu am patit-o cu Silvia pe la trei ani de s-a deshidratat si am rehidratat-o cu...pepsi! Da, a fost prima data si ultima data in viata ei cand a avut voie sa bea pepsi pentru ca nu voia deloc solutia aceea gretoasa, si asta a foat alternativa doctoritei sa nu ajunga la perfuzii. Si eu le dadeam fetelor medicamente pentru ca nici la noi n-a functionat ever-never smecta...

    Ah stii ce e inca bun de tot? Carbunele medicinal...eu i-l dadeam Silviei maruntit si amestecat cu panadol lichid, din acela pentru copii.

    Hai ca va puneti voi pe picioare...vad ca la voi vin asa gramada. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf ... ma, o tineti sir si voi acum?? Bine ca e mai bine, sper s-aud vesti mai bune de-acum incolo de la voi, ok?

    Pupi

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa sanatate prichindelului, sper ca deja se simte mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Saracul Gh, saraca de tine! Stiu cum e si noi am ajuns in spital pentru ca a mea gaza a si vomitat in paralel cu diareea. Am sperat cam 36h ca ii va fi mai bine apoi fuga la spital: nu am reusit 4 oameni sa ii punem branula pt perfuzii. Nu a vrut solutia electrolitica, la inceput o vomita, nici cerealele de la Humana, nici laptele HUmana fara lactoza, nici Smecta nici orice altceva....
    Am stat 48h in spital, dupa primele 10 nu a mai vomitat si cand am plecat acasa era ceva mai bine. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. uite si sfatul babesc, care la copilul meu functioneaza mereu: apa de orez - un pic de orez in mai multa apa (nu stiu cantitati, gasesti pe net, ca orice, bineinteles, eu le cam pun la ochi) si ii dai sa bea apa aia fainoasa dupa ce se raceste. nu are nici un gust, i-o dai in loc de apa chioara. sa se faca bine repede!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumim mult., e mai bine.
    Pana la urma a treubit sa ia loeramid...ii dau si apa de orez, o sa cumpar si enterolactis...

    Pupam si sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. ihi, cunoashtem. menta nu, de la smecta vomita cum pune gura pe el... noi am mers pe varianta furazolidon (tot de peste 6 ani). si a functionat.

    RăspundețiȘtergere