4 decembrie 2009

Prima iesire

As avea multe de zis, lungi si profunde, da obosesc cam repede. Asa ca trecem la frivolitati.
Azi am iesit din casa 20 de minute, mi-am luat reviste. Am voie sa ies, ca sa nu uit sa merg:), n-am voie in magazine.
Asa, si cum spuneam, n-am mai luat reviste de ani de zile....am luat Cosmpolitan. Fratilor, e mica, scrie cu litere mari si e tampa:D Ce s-a intamplat, e de la criza?
Am luat si ceva de decoratiuni, iarasi un mare fas, tot cu Dilema ma scot, ma duc acush sa citesc.
S-ar putea pana la urma sa ma apuc de Ulise pe care il aman de vreo...8 ani, se vede treaba ca boala asta ma face sa-mi bag mintile in cap, trebuie sa mananc dimineata, sa nu obosesc, sa fiu calma...., LOL, tot ce mi-am propus de-o viata si nu-mi iesea de nicio culoare.
Daca mai aveti recomadari de carti faine, shoot.

PS . Urmeaza sa pozez desene de-ale fetii. Iar Gh vorbeste de groaza de cand am lipsit. Aseara imi cerea "nani vu". Nu pricepeam deloc...da m-am prins in final. E frere Jaques ( dormez vous...:))) )

9 comentarii:

  1. dragii de ei, copiii, cum au ei grija de mamica lor! e cam groasa cartea stiu cum e sa te faci ca nu o vezi in biblioteca :) abia astept desenele, stiu ca o face f frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Soljenitin, Pavilionul cancerosilor

    Ce haios e Gheorghe! Si Vanda e la perioada cind repeta tot ce aude.

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vrei o carte in loc de reviste (adica de relaxare) poti incerca Supleantul, de Petru Popescu

    RăspundețiȘtergere
  4. Haruki Murakami-Padurea norvegiana:D:D:D(ca io tot caut timp sa o recitesc)
    Yukio Mishima-Zapada de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti fie de bine plimbarea, la mai multe! :))
    Si sporla citit! Poate Dzeu vroia sa te mai linistetsti putin si sa ai timp de citit...
    pupam cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana Maria adoarme pe Frerre Jaque intr-un mare fel. Efectul este garantat.
    Ai grija de tine si anunta-ne cand e petrecerea.

    RăspundețiȘtergere
  7. vezi cum a stiut corpul tau sa-ti spuna sa te linistesti? :)

    eu am citit acum cartea lui Alan Alda, "Sa nu-ti impaiezi niciodata cainele si alte lucruri pe care le-am invatat in viata" si este minunata!

    Get well soon si pupa pe Gh si Sofia :x

    RăspundețiȘtergere
  8. si petru e mare fun frere J.
    nu sint francofona, insa e singurul cintec pe care-l stim, si se amuza in loc de "Sonnez les matines" sa zica "sone-le-cină".
    sanatate multa si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere