2 decembrie 2009

stiri de miercuri

update:
am hemoglobina 12, plec acasa azi, dar cu rugamintea sa fiu tratata ca la spital:))

Astept rezultatul de la hemoglobina de azi dimineata.
In rest, nu prea vesel. Cortizon pe gura, multe tablete, multa vreme.
au pronuntat colagenoza, au pronuntat spelnectomie, au pronuntat lupus.
Teste imunologice dupa scaderea dozei de cortizon abia.
Toate ipotezele astea pronuntate sunt , deocamdata, din fericire, suflare in iaurt. Cica 50% din hemolize apar de-aiurea fara cauze, da Doamne sa fie la mine situatia asta.

Dar....


Vestea buna e ca s-ar putea sa plec acasa azi:), tineti pumni.

7 comentarii:

  1. Doamne-ajuta sa fie fara vreo cauza de-asta sperietoare! Sa fii sanatoasa si sa te ingrijesti! Ma bucur ca pleci acasa, acolo trece intai de la cap:)!

    RăspundețiȘtergere
  2. sanatate sabinuta!oricum acasa o sa te refaci mult mai bine! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanatate multa; da Doamne sa fie suflare in iaurt si sa te faci bine de tot foarte curand! Te pup cu mult drag si ma rog pentru sanatatea ta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. si la mine au zis acum 6 ani diabet, epilepsie...cert e ca problema era in cu totul alta parte.
    intr-o luna 6 spitale am bantuit dupa care m-au trimis la fundeni...in fine ideea e ca atmosfera medicala de la noi e cam suprarealista si nu trebuie sa te ingrijorezi pentru toate balariile,doar daca simti ca ceva nu e in regula cu tine.
    :) spor la pictat voua acolo!

    RăspundețiȘtergere
  5. ești tare cu 12, eu n-am ajuns decât la 11,5, dar prin forțe proprii ;)
    cat cartizon iei? si de ce lupus, ti-au iesit celule lupice prezente? splenectomie nu-mi suna bine :((

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mi-au iesit din alea, dar ei mi-au insirat acolo toate balariile care dau anemie hemolitica, ei sunt cam siguri ca n-am lupus, dar....
    iau 12 pastile pe zi, pana marti.

    RăspundețiȘtergere