19 aprilie 2013

Trei zile, trei oglindiri

Ziua 1. Polifonii latente, și apoi evidente, înauntru în muzică, alături de Mihai, la etajul patru al UNMB, pe terasa așa de generoasă fotografic. Un termopan care reflectă mai multe lumi. Un pic de noroc și soare. Eu ascunsă printre sunete.

Ziua 2. Vernisajul cu minirecital. O oglindă rotundă prea tentantă. O cămașă albă nouă cu guler negru de piele care mă încadrează foarte cast. Eu, puțin frivolă, pentru că am voie.

Ziua 3. Reculegerea. Pregătirea pentru sunetele noi. Reflexia în ecranul Mac-ului. Ajutor de la Instagram să arate cât mai a Polaroid. Eu într-o  cafea amară, tare și plină de har. Tristețea se risipește și rămâne din ea doar detașarea; necesară.

Mi-e bine în oglindă.






3 comentarii:

  1. trei Sabine, trei gratii. cate o tu pentru fiecare moment magic din cele trei zile. oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai talentata fotografa din tara :p?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as putea numi cateva:)) dar cea mai talentata fotorafa dintre compozitoare cu siguranta ca eu sunt :))

      Ștergere
    2. important e mereu sa iti gasesti propria nisa :D

      Ștergere