7 iunie 2008

Armonii

De ce armonii?
Pentru ca toata viata am crezut ca-mi place doar contrapunctul.
Si intr-o buna dimineata, Sofia s-a apucat sa improvizeze la pian. Acorduri. Unul dupa altul, care mai de care mai colorate si mai interesante. Cu toate ca ea nici macar nu stie prea bine diferenta intre major si minor. (sau poate tocmai din cauza asta)
Mi-am adus atunci aminte ce mi-a zis Olah cand eu m-am plans ca nustiu cine m-a criticat " iti lipseste componenta armonica". El, care era un armonist desavarsit mi-a spus ca nu-i nicicum adevarat. Si ca armonia nu inseamna doar acorduri insirate, ci MULT mai mult de-atata. Si m-a incurajat sa-mi pastrez lirismul. Ceea ce am facut. Mai ramane doar sa ma rearmonizez cu realitatile din viata mea.

Asta seara am primit un mail : maine va avea loc un concert aniversar Tiberiu Olah.
Nu stiu cine a facut afisul, asa ca nu-l reproduc .
Sper sa ajung maine la ora 19, la Ateneu, ca sa va povestesc apoi cum a fost la concert.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu