3 august 2009

:)

Am avut si eu o ambitie: sa nu implinesc 30 fara sa fi facut o prajitura!
Asa ca am facut-o ieri, in ultima clipa, pana nu expira termenu :D
e cu banane si ciocolata pe dinauntru...:)))



la cerere, sectiunea:)


PS. avem o soricica in casa, are 6 ani si 11 luni si mananca marginile de la prajitura..:D

24 de comentarii:

  1. N-am inteles daca ai facut-o de ziua ta sau cu ceva vreme inainte, insa "La Multi Ani!" impliniti si fericiti, indiferent daca a fost o ocazie speciala sau nu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sectiune, vrem sectiune!!
    La multi ani, Sabina! Sa fii fericita si implinita!
    Iar prajitura arata chiar f bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si tot ce iti doresti !!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!!
    Te imbratisez si iti urez toate cele bune!

    pupice************

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! (si la cat mai multe praji :P)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Sabina!
    Prajitura arata delicios nu ma mir ca e ravnita de soricei:) Nu pui si reteta?

    RăspundețiȘtergere
  7. la multi ani, sa fii sanatoasa si sa te bucuri de degetzeii tai :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi, multi ani sanatosi si frumosi!
    Wow!Ce praji faina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa traiesti ani buni, sa fii frumoasa!
    S-ajungi sanatoasa sa faci prajituri la nepoti!

    RăspundețiȘtergere
  10. La mulţi ani Sabina!
    Numai armonii vă dorim! Şi degeţei sănătoşi şi frumoşi!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani, Sabina!
    Prajitura fu buna tare, pe privitelea si gustatelea!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. uau ce gospodina avem printre noi:)
    la multi ani inca o data!

    si am o curiozitate: parca se stricase laptopul? pe ce te dai pe net?

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa traiesti multi multi ani fericiti Sabina, ah ce numar rotund si mic ai implinit tu acolo...te invidiez! Yamiiii, buna praji a ta, am salivat si eu...

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani Sabinelu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani, draga Sabina, si Dumnezeu sa te binecuvanteze in toate!

    RăspundețiȘtergere
  16. La Multi Ani, Sabina! Sa ramai mereu asa cum esti acum: senina, puternica si autentica!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani inca o data!!!

    (si, stii ceva....eu cred ca ai realizat multe, foarte multe pina acum! nu ai decit acesti ani, atita timp in fata ta, atita putere...cred in tine si-ti urez mult mult succes!)

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani leoaico! am dat si pe mail, dar am zis sa scriu si aici :) te pup si.... sa ai parte de tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  19. A mai ramas vreo felie?
    La multi ani!
    Si...felicitari, mamico, pentru copilasii tai frumosi!

    RăspundețiȘtergere
  20. cu intirziere, la multi ani ! si armonie 4 ever !

    RăspundețiȘtergere
  21. Bai, femeie, LA MULTI ANI, ai tacut chitic si eu nu am avut net...pup pe toti membrii familionului, de la mic la mare

    RăspundețiȘtergere