19 septembrie 2009

2 mai, 7 septembrie




Posted by Picasa





5 comentarii:

  1. foarte off topic, desi frumoasa pozele...sa stii ca ai contat mult in alegerea lui stokke

    RăspundețiȘtergere
  2. LOL :)
    Ma bucur, ai sa vezi ca o sa-l iubiti.Cu o conditie...sa vrea Smaranda sa stea in el.
    Eu l-am folosit si ca prim patut pt bebe in primele 2 luni, sa stii.Landoul, adica.

    RăspundețiȘtergere
  3. hm, sper sa-i placa. ne-am tot lalait daca sa luam sau nu, am auzit de nenumarate ori ca e prea scump si ca de ce sa dam atatia bani pe un cartu. in fine, presupun ca ai trecut prin asta

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur ca am trecut prin asta, insa la mine era si trauma de la Sofia, cand am avut cel mai prost carut ever...de fapt vreo 2, si alea de capatat:)
    asa ca la Gh am vrut supersonicu:)
    si senzatia aia ca nu te apleci sa vezi bebelusu e grozava, plus ca se impinge f f usor, il conducea fi-mea de 5 ani (pe vremea aia).
    2 puncte slabe are: e greu si ocupa loc in portbagaj.
    Insa noi avem portbagaj mare, si probleme cu spatele n-am avut nciodata, nici macar in sarcina.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, greu mi s-a parut si mie. nu stiu cu incaputul prin portbagaje, cred ca la adelin intra sigur, la mine nu-mi dau seama ca nu am incercat inca. eu am vrut sa evit trauma primului carut prost ca sa ajung la al doilea bun, asa ca o luna am citit review-uri peste review-uri. asta e, pana la urma si daca e sa nu fie ok, am facut si investitii mai proaste :)

    RăspundețiȘtergere