3 decembrie 2009

partea buna

Am slabit vreun kil jumate mancand pe saturate si luand cate 80 de mg de cortizon injectabil pe zi.
Si o sa mai slabesc, pt ca n-am voie sare, dulciuri si in general trebuie mancat cu indice glicemic mic, numarata painea, care oricum, fiind fara sare, nici nu-ti vine a te stresezi cu ea, cartof la minim , grasimi saturate oricum sa nu mai vad.
Sa vedeti voi ce diva ma fac eu , ca am tinut Montignac acum cativa ani si stiu cum se mananca la regim, iar de data asta fiind complet fara sare e si mai eficient. Si ideea e a nu-ti fie foame, deci putin si cam la 3 ore....plus obligatoriu 2.5 litri de apa pe zi.

7 comentarii:

  1. vai de mine, parca retraiesc povestea. sper din tot sufletul sa-ti gaseasca rapid o cauza si sa-ti revii cat mai repede. vezi ca eu am luat cortizon aproape un an, am slabit cam 3 kg desi mancam de toate (in afara de sare), dar daca e sa ajungi la splenectomie, atunci e mai bine sa ai de unde sa dai jos. ca dai oricum.

    RăspundețiȘtergere
  2. mara, am de unde, ca am 65 de kile...na ca am marturisit :D
    cred ca ai deja vu, ca eu imi amintesc acuma tot cea-i scris tu de-a lungu vremii despre.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija de tine, tine regimu' ca sa fie bine - sanatate!

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. la mine in bara de google a ramas scris anemie hemolitica. pentru ca da, am dat search, am citit pagini intregi si sincer m-am cam speriat... si chiar daca nu am mai dat nici un semn, sa stii ca ma gandesc la tine mereu!

    si uitevezi ca in toate gasim si ceva bun?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bogdana, nu mai citi, eu am citit odata si gata:D, nu mai vreau.
    te pup, mai zi si tu cum mai esti.

    RăspundețiȘtergere
  6. fara sare - inteleg si nu mi se pare imposibil; 2.5 l de apa : iti doresc sa poti sa bei atit de mult, fara sa faci broaste-n burta !

    RăspundețiȘtergere