29 ianuarie 2010

premiu si leapsa cu geanta


Am primit un premiu foarte fain de la Mihaela
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.
Imi plac enorm cum scriu si mai ales, CE scriu Mara ,Badicii cu o sexualitate incerta :), Nuschu, Papadica, Smilla si foarte multi altii, da am voie numa la 5 sa dau premiu:) Si n-am vrut sa le dau celor care nu ma au in blogroll, ca mi se pare aiurea regula aia, ca sa aduagi persoana care ti-a dat premiu, poate lor nu le place de mine:)
Asa cu premiul.
next:)

___________

Bogdana zice de leapsa cu geanta.

Apai eu sunt omu cu rucsacu, nu cu geanta, ok? :)
Cand imi iau geanta e fie minuscula, de incape doar telefonul si un creion corector, fie supra dimensionata ca tre sa car partituri.

Altfel, azi am avut in geanta asa:
Una bucata dosar pt o bursa NEC, tineti pumnii, l-am depus, da Doamne sa iau bursaaaaaaaa:))

2 mandarine
un pix
servetele
dezinfectant de maini
masca contra virusilor:))
niste pietre cu gaura, de la 2 mai le am in rucsac....
prednison si omeran:D
diverse acte, portofel.
subtire rau......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu