2 septembrie 2010

ce e nasol

ca n-am sa fiu cu ei de ziua lor. nici pe 6, nici pe 11.
:(

4 comentarii:

  1. Le trimiti cate un desen, ca asa e frumos:)lchevy

    RăspundețiȘtergere
  2. o, draga de tine, eu am nascut cu o zi inainte de ziua lui horica si stiu ca urarile mele de la multi ani trimise din maternitate i-au ajuns la fel de pline de emotie si prin telefon asa ca stai linistita, copiii tai sunt minunati si iti vor alina ei cumva durerea de a nu fi cu ei de zilele lor! doua fecioare, dragut, si eu sunt tot fecioara, intre ei:) te pup, sanatate si sa vii repede cu bine acasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa fii cu sufletul. la anul ei nici n-or sa-si mai aminteasca. tu sa fii bine si vor fi si ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. de acord cu alina. sanatate si sa mearga bine la viena!

    RăspundețiȘtergere