5 iulie 2012

Chiar nu stiu

daca sa mai scriu pe blog sau nu....

7 comentarii:

  1. Eu: cand vad armonii urcand pe lista mea de bloguri, semn ca ai mai scris ceva, deschid imediat. Asadar, eu m as bucura daca ai mai scrie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, si eu ma bucur tare mult cand vad la tine cap de lista.
      Dar parca odata cu etapa neagra din viata mea, pe care sper sa nu o mai intalnesc, parca s-a dus si motivatia de ama lamenta pe aici :)
      Poate o sa gasesc resurse sa scriu lucruri frumoase in curand.

      Ștergere
  2. poze, desene, intamplari cu copiii, ganduri, innersound....

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa mine... sa scrii cand iti vine! Sa nu consider blogul o datorie, ci ceva la care sa te intorci cu placere sau sa fie ca o evadare din cotidian. Nu conteaza ca scrii de bine sau de rau!
    Important e ca s-a dus etapa neagra, eu ma bucur tare!
    Si, chiar daca nu comentez ... te citesc, cand o fi sa scrii, fie ca va fi maine, fie ca va fi peste un an.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) sunt pe din afara.. dar festivalul nu iti da subiecte de scris? :) ... plus ca ne poti deslusi si noua tainele muzicii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate sunt doar un pic obosita. Nu mai am putere sa leg cuvintele. Poate imi trece totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreme este să rupi şi vreme să coşi; vreme este să taci şi vreme să grăieşti. Ecclesiastul 3:7

    RăspundețiȘtergere