21 decembrie 2012

de 21 decembrie

Astazi aniversam 100 de ani de la nasterea inginerului Mircea Ulubeanu. Sa ne amintim un pic cine a fost si ce a facut.

In rest, ziua de azi e una interesanta, ninge calm si eficient, casa mea e plina de copii, personali si de prin vecini, trebuie sa le gasesc o joaca mai linistita, nu de alta, dar ma asteapta foile goale  sus sa le umplu cu o tristete interna care creste intr-un mod surprinzator de pozitiv si benefic, dupa ce o scriu pe note am s-o explic si in cuvinte.

Ma uitam printre ultimele fotografii cu Pentaxul meu drag si tare obosit, am gasit-o pe cea cu mine si Monica, cea mai buna prietena, pianista extrem de talentata si mama nemaipomenita pentru doua fetite dulci, am plecat amandoua in acelasi an universitar prin Europa, eu m-am intors, ea nu, prietena mea care va pleca si mai departe, dar de care am sa ma bucur in aceasta vacanta de Craciun intr-un mod nesperat, abia o astept.





Si ce frumos canta Rachmaninov:) Filmat cu telefonul, sunetul vai de el, insa tot se simte poezia si sufletul ei romantic,  imi pare rau doar ca e asa de scurt fragmentul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu