17 ianuarie 2013

What's Up

Nu-mi vine sa cred ca au trecut peste 20 de ani de cand a aparut cantecul asta.
Singurul din copilaria-spre -adolescenta caruia ii mai stiu si acum versurile, 85% si trezita din somn.
Martor al vremurilor post Depeche Mode, cand il adoram pe Kurt Cobain, pana cand s-a sinucis ca fraieru, cum a putut sa-mi faca sa ceva :P, noroc ca aparut Jim Morrison in peisaj, pe el nu ma puteam supara ca era deja dus,  vremurile cu bocanci in miezul verii, maieurile negre fara maneci, lanturi, blugii rupti si camasile in carouri si enervata ca toti baietii sunt prea prosti pentru mine, chiar si cei care arata bine, chiar si cei care credeau ca pot incropi o conversatie, din care ii esalonam pe genuri in maximum 10 minute :)

ce nu s-a schimbat?
si-acum mai plang (rar)  seara la culcare, si-acum am momente cand nu inteleg nimic, si-acum incerc sa scap din orice cutiuta care m-ar putea incorseta, si-acum am o gramada de bocanci, si maieuri negre fara maneci pentru care nu mai am atata curaj :)
dar cumva, toate astea doar ma trimit cu finete inapoi la niste vremuri de care e firesc sa ne fie dor, insa cea care sunt azi zambeste usurel si asteapta sa fie un pic singura acasa si sa dea drumu tare la vreun youtube karaoke, si sa cante taaare,
What's going on?



8 comentarii:

  1. Vaiiii, ce amintiri! Nu-s ca ale tale, eu n-am purtat nici blugi, nici bocanci, nici maieuri in vremea aceea, dar mi-am luat revansa (intr-un fel, felul meu) mai tarziu. Videoclipul nu-l stiam, nu stiu din ce motiv, dar versurile, ah, si posterul din camera noastra - inca mi le amintesc!
    Desi veche, piesa se mai aude pe la vreun radio in parcare, pe la vreo emisiune tv de cantat ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh... adoram cantecul asta! Si eu mai am bocancii si maieurile si tricourile cu Metallica :-) si pe Jim Morrison mereu in suflet.... si dupa Jim au urmat nebuniile Pink Floyd ... vai cate rascoliri! :D

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sabina, tre' sa facem un karaoke duet! :)

    RăspundețiȘtergere