13 februarie 2013

Sofia la 10 ani

„ Sa ma iubesti inseamna sa petreci timp cu mine. sa imi dai sa mananc, sa imi cumperi haine frumoase  si sa ma usuci cu foenul esti oricum obligata”

 „ Inteligenta mea e pentru lucruri adevarate, din viata, nu pentru scoala”

„ astia care fumeaza nu-si dau seama ca se imbolnavesc, toata societatea plateste pentru ei si ca se pierd foarte multi bani?”

„ nu mai desenez nimic la comanda. poate vrei sa-mi spui si CUM sa desenez data viitoare?”

„ nu vreau sa devin adolescenta. vreau sa raman mereu copil”

 „eu stiu ca sunt foarte desteapta, dar sa stii ca daca imi iei un catelus am sa fiu si mai desteapta ”

„nu ma intereseaza baietii.  as putea sa vorbesc cu ei despre orice, da nu sunt ei in stare.  mai mult vb cu R. are Iphone 5. Alb. ”



13 comentarii:

  1. mie imi place prima, cea cu petrecutul timpului.
    M

    RăspundețiȘtergere
  2. isteata, sigura pe ea, ironica, usor atinsa de "valorile" contemporane (Iphone 5 Alb :)). Mi-e dor de fetita care alerga entuziasta cu Bobo de mana sa primeasca un ponei!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, dom'le, are dreptate fata in legatura cu inteligenta si lucrurile adevarate! Si la ce rasa de caine te-ai gandit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crezi ca as avea un cuvant de spus? ea stie poricum tot despre caini, a citit doua enciclopedii groase.

      Ștergere
  4. Oh, ce fetita isteata! E minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahahaha, cu excepția ultimei declarații (care în cazul nostru e "Îmi place de Sonia pentru că e la fel de deșteaptă ca mine", doh!) și dacă înlocuim "cățelușul" cu "un telefon șmecher", ar putea fi copy/paste de la Max :))))
    Beton self esteem au plozii din ziua de azi! Pe vremea mea, maică...

    RăspundețiȘtergere
  6. ultimul comentariu imi aduce aminte tare de maica-sa :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. NU-i plac baietii, da-i place tehnologia. E o draguta, si o desteapta fata ta.

    RăspundețiȘtergere