7 iunie 2010

mdaaa

mama, nu peci nicaie-iea, da? sa nu megi la bububesti.

dar ce te faci cand cea mare are scoala, serbare, pian ca sa=-i dea program pe anul ce vine, tu trebuie sa duci diverse lucrari la diversi interpreti, ca mai ai un concert pe 22 iunie plus ti-ar placea sa se mai aranjeze si altele....., medicii te tot chinuie cu vizitele desi te simti ok, si mai vrei si la excursie foto, dar care ar fi cam nebunie pt ca e soare si pt ca cum vine asta sa te duci la " haha -hihihi " in timp ce ala micu zice fraza mai sus mentionata?

Asa ca trecem la intrebare: v-ati muta la Busteni daca jobul ar permite doar scurte si ocazionale deplasari in capitala?

15 comentarii:

  1. Da . M-as muta daca nu as avea copil la scoala :)
    Sau daca as gasi o scoala care sa imi placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. dar cu ce e mai buna scoala in bucuresti? ma refer macar la clasele 1-4....
    (La busteni, intamplator, scoala e buna , nu exceptionala dar buna in orice caz, pana la a 8-a)

    RăspundețiȘtergere
  3. da, fara ezitare. Cred ca e mai bine pentru copii. Daca prezenta ta in Bucuresti nu trebuie sa fie zilnica iar Sofia poate fi dusa la orele de pian pe care banuiesc ca nu le poate la Busteni, nu vad de ce nu ar face I-IV la Busteni. Ea ce zice?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai tocmai deoarece nu stiu cum e scoala acolo nu m-am pronuntat strict:)
    Daca e ok este o varianta buna de luat in considerare.
    Ma gandeam ca probabil cea din Sinaia ar fi o varianta de luat in considerare.
    La Azuga am prieteni si stiu ca e comsi-comsa :), chestie de noroc la ce profesori nimeresti.

    RăspundețiȘtergere
  5. la busteni cica au si -premii la informatica astia de pana la a 8-a.
    Avem prieteni care s-au mutat, au dat copilul la scoala la busteni de la inceput,, dar liceul il face in elvetia:0)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma pot pronunta in ceea ce priveste invatamantul romanesc primar(din zilele noastre), dar...eu cred cu tarie ca virgula conteaza enorm si "materialul" copilului, mai ales cand sunt inca mici, pana pe la 12-14 ani.
    Dar eu as face-o, traind in ro, pentru ca eu consider ca nu numai scolile de fitze(atentie nu ma refer la liceu)pot scoate cei mai bun dintr-un copil.
    Idem si la fel si aici :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah adaug ca eu in vremea cand se faceau meditatii la greu sa intri la Lazar, am dat la liceu fara o picatura de asa ceva, venind dintr-un gimnaziu 10-14 ani unde aveam atelier o zi pe saptamna(tonitza) si fara o prea mare atentie acordata de profesori materiilor gen: mate sau romana...si nu eram un copil exceptional(geniu adica lol), eram un copil care invata bine si atat.
    Stiu erau alte timpuri dar si acum eu am aceasi mentalitate spartana si un pic taraneasca as zice...copilul e bun daca ne ocupam de el, il stimulam, citim si noi pe langa el, ma rog e mult de zis(noi, nu meditatorii) chit ca invata in Rovineni, Damaroaia sau Scoala Franceza.
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. cand, cand? unde? acum vin...:))
    ca poti face asa ceva nu-i deloc un dezavantaj ci dinpotriva...

    RăspundețiȘtergere
  9. Lena, da, iti dau dreptate. In fond, pot foarte usor afla ce se mai face la "Capitala" mai cu mot si sa repetam acasa.
    Profa de pian insa....conteaza la varsta asta. Sa se vada cat mai des, de 2 ori pe saptamana e minimum.
    Mai ramane sa imi termin doctoratul si luam o decizie...pana atunci, pendulam intre doua lumi.
    E totusi trist ca orasul meu drag (ca sa zic asa:D ) a devenit in halul asta de nesuferit.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu in locul tau m-as rezuma sa imi petrec vacantele si weekendurile la Busteni. Nu cred ca profesional izolarea de lume ar fi benefica, nici mama tool-urilor de socializare online nu inlocuieste contactul direct.
    In plus pentru sofia mai conteaza si mediul unde creste, nu stiu cate i-ar putea oferi mediul de la busteni

    RăspundețiȘtergere
  11. pai i=ar oferi in primul rand mers pe mun te si in fiecare zi daca are chef...ceea ce e esential pt formarea c aracterului.
    iar oamenii sunt fix aceiasi peste tot.

    iar in profesia mea nu poti face nimic decat izolat....

    RăspundețiȘtergere
  12. neah, pentru copil aș rămâne la oraș. dar aș merge regulat și „la țară”.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sabinelu', depinde mult de sufletul omului. Daca voi doi, parintii, sunteti fericiti la Busteni, copiii vor fi fericiti la Busteni. Daca nu, nu. Asta apropo de care mediu e mai "sanatos". E sanatos acolo unde parintii au echilibrul necesar pentru a creste copiii in armonie, punct!

    Sa fim seriosi, scoala nici macar nu e asa de importanta pana spre liceu incolo. Atunci da, cred c-as avea si eu dileme. In primara si generala puteti foarte bine compensa voi ce n-ar avea in mediul institutional, ca doar aveti cu ce (intelect vorbesc). Si chiar si mai departe.

    Eu tocmai ce am optat pentru varianta "scoala publica", din pricina de distanta, versus una catolica sau una privata (sau una publica cu mare staif). Decat sa chinui copilul (mai ales la distantele crunte de aici, ar insemna trezirea dimineata cu 2 ore mai devreme!!!), mai bine imi asum eu o extra responsabilitate. Spre norocul nostru, am inteles ca tocmai investesc intr-un liceu de f ridicat standard la doi pasi de noi. Pfiuuuuu ... :)!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu m-as muta. Norocul meu e ca eu sunt deja mutata inca de cand m-am nascut. Si e bine. :)
    (dar nu in Busteni, tot intr-un oras de munte)

    RăspundețiȘtergere