20 noiembrie 2012

Fotografie si plante

De cand ma stiu cu aparatul in mana, cam evit sa fotografiez la comanda. M-am temut  ca viziunea mea e prea personala, ca nu cunosc anumite reguli, sau, mai rau, ca fotografii care executa astfel portrete se plafoneaza si isi inabusa creativitatea.
Cel care m-a scos definitiv din carapace a fost flautistul Matei Ioachimescu , cand m-a rugat la Viena in martie sa il fotografiez pentru a-si promova un turneu. Ne-am dus pe DonauKanal si pana la urma a iesit foarte bine. Insa nu fara temeri si intrebari interioare. Da, si cred ca fara ele nu poti evolua, doar cine spune ca nu are indoieli e indoielnic :)
Abia atunci mi-am dat seama cat de greu este sa-ti asumi astfel de portrete, in care omul nu trebuie doar sa se vada intr-un context imaginativ, ci si sa arate bine, sa fie pe deplin reprezentat si sufleteste, dar si fizic. Work in progress pentru mine.
Cat despre a fotografia copii, treaba se complica si mai tare. Trebuie sa le prinzi atentia, sa fie lejeri, dar fara sa-i obosesti...hehe, munca grea.
Asa ca, daca niste fotografi va propun sedinte foto gratuite pentru a ilustra niste povesti frumoase despre ingeri, va sfatuiesc sa nu le ratati, pentru ca Foto Union lanseaza o noua campanie in colaborare cu Dacia Plant. Cine sunt Dacia Plant?
Sunt motivul pentru care am hotarat sa ajut la promovarea acestei intiative.
Dupa cum se stie, ultimii ani au fost plini de incercari pentru mine. Tratamentele pe care le-am urmat au avut o groaza de efecte negative....dar ar fi putut avea cu mult mai multe daca nu as fi incercat si alternativa plantelor.
Ca sustinere in problema efectelor adverse am folosit o gramada de ceaiuri si tincturi, de la mai multe firme, pentru ca nu stiam care sunt mai in regula, dar  cele la care m-am stabilizat au fost Dacia Plant si Plantextract, una pentru tincturi, alta pentru gemoderivate. Experienta mea e destul de cuprinzatoare in domeniul asta, pot spune ca fara aceste ajutoare, combinate cu inlaturarea multor alimente din dieta mea, toate organele mele interne ar fi fost terminate de cortizon. N-am sa insir aici chiar tot ce s-a intamplat, dar pot spune cu mana pe inima ca in afara de kg in plus, umflatul fetei si usoara osteopenie, sper eu reversibila, toate celalalte nenorociri din prospectul de medrol au fost anihilate de cand am inceput tratamentele naturiste.
Asa ca, da, scriu cu placere  si tot respectul despre a fotografia copii si recomand produsele Dacia Plant, sunt seriosi, luate strict dupa indicatii temeinice functioneaza, nu imediat, plantele nu actioneaza asa, dar in timp se vad rezultatele.
Iata si comunicatul oficial al acestei campanii, care se anunta mai mult decat promitatoare!
Sa-mi aratati pozele :)


-->
Foto Union, Dacia Plant și Asociația ROI vă invită în zilele de 24 și 25 noiembrie 2012 la o sesiune publică de fotografie destinată copiilor cu vârste între 4 și 14 ani. Tot ce aveți de făcut este să veniți la sediul Asociației ROI (bld. Schitu Măgureanu nr. 45 – lângă Cișmigiu) sâmbătă sau duminică, oricând în intervalul orar 10.00-18.00. Pe lângă sesiunea foto destinată copiilor, vă așteaptă numeroase alte surprize: ateliere de spus povești, ateliere pentru părinți, cadouri din noua gamă de produse Îngerașul de la Dacia Plant, spații de joacă. Participarea este gratuită.

Poveste cu îngeri face parte dintr-o serie de evenimente de amploare organizate de Dacia Plant împreună cu Asociația ROI și Foto Union. Caravana Poveste cu Îngeri se va deplasa în perioada noiembrie-decembrie 2012 în numeroase grădinițe din București. Povestitori cu har vor aduce cu ei o minunată poveste – Îngerașul venit din soare -, voie bună și daruri de la Dacia Plant. Totodată, copilașii vor fi fotografiați în ipostază de îngerași și vor primi cadou fotografiile.

Pentru că o poveste spusă cu har are potențialul de a transforma o viață, Poveste cu Îngeri își propune să sădească în inimile copiilor semințele încrederii, iubirii și respectului față de viață, în toate formele ei”, spune Andreea Voroneanu, autoarea poveștii și coordonatoarea proiectului.


Dacia Plant a lansat recent pe piață gama de produse Îngerașul, special creată pentru copii. Sub aripile protectoare ale Îngerașului, veți regăsi șase produse speciale, 100% naturale, care nu conțin coloranți, conservanți, arome sau îndulcitori artificiali. În plus, toate au ca excipient fructoza, pentru a evita efectul negativ al zahărului. Din gama de produse Îngerașul: siropul CREȘTE POFTA DE MÂNCARE, siropul IMUNOSTIMULENT, siropul DE TUSE, siropul MINERALE: CALCIU, MAGNEZIU, VITAMINA D3, siropul STIMULENT MENTAL, comprimate VITAMINIZANT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu