6 noiembrie 2012

Se intampla in Europa

Pentru ca azi e prima zi cu soare (si jumatate nor, dar, who cares, e SOARE!) si pentru ca n-am sa stau prea mult in casa,
 simt nevoia sa va las, daca nu l-ati citit deja, link la un articol cutremurator prin semnificatia sa.
Vreau sa il impartasesc din mai multe  motive:

- nu toata lumea a avut sansa mea de artista vieneza, ca sa aiba acces la medicamentul care in Romania nu se da bolii mele, nu e „aprobat”, in limbaj hartogaresc, asadar,  exista oameni care trebuie sa se lupte din greu pentru fiecare picatura din otravurile care ii pot insanatosi.

 -m-a rascolit faptul ca unul dintre cei implicati sufera de limfom Hodgkin, boala despre care am avut „privilegiul” sa fiu avertizata ca e una dintre cele 2, 3 pe care le precede anemia hemolitica, cu ani de zile chiar, cu alte cuvinte, trebuie sa am grija la orice semn, toata viata, iar la orice recadere e posibil sa intervina din nou experienta torturii prin punctia de maduva pe viu, doar ca sa „rule out” leucemia si limfomul.

 -si al treilea ar fi ca prietena mea Adriana mi-a aratat mai demult care este cea mai veche farmacie vieneza, trec pe langa ea aproape zilnic, am si cumparat ceva sirop de copii de acolo....

 http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13549821-cum-devenit-membru-reteaua-citostaticelor-vrei-intri.htm


Nu, nu sunt intr-o dispozitie morbida, dimpotriva, ma simt puternica, vesela, creativa si sanatoasa. Acum jumatate de an nu as fi propagat un asemenea material.
 Iar voi ceilalti care sunteti sanatosi si veseli, trebuie sa il cititi.
 Din pacate, puterea mea se opreste aici.
 pentru cei mai puternici ca mine,
implicarea poate incepe de aici:
 http://www.medicamente-lipsa.ro/






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu